Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11364
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Береговенко, Наталія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Berehovenko, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-02T13:38:36Z | - |
dc.date.available | 2024-05-02T13:38:36Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-11 | - |
dc.identifier.citation | Береговенко Н.С. Поняття категорії оцінки в сучасному мовознавстві / Н.С. Береговенко // Перспективи розвитку суспільно-гуманітарних наук в умовах євроінтеграції : Матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (БНАУ, 11-12 квітня, 2024 р.). – Біла Церква, 2024. – С. 222-226. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11364 | - |
dc.description | This research establishes the definition of the concept of “evaluation category. It is determined that the term “evaluation” includes not only linguistic but also para-linguistic components. Various methods and approaches to the definition of the concept of “evaluation category” are analyzed. The article considers the category of evaluation created by scientists James Martin and Peter White, as well as the functional linguistic theory of Holliday and his associates. The study found that the theory of the evaluation category structures the evaluation category in three main semantic systems or areas: engagement, attitude, and graduation. | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній науковій розвідці встановлюється визначення поняття «категорії оцінки. Визначається, що термін «оцінка» включає в себе не лише лінгвістичні, але й паралінгвістичні компоненти. Аналізуються різні методи та підходи до визначення поняття «категорія оцінки». Розглядається створена категорія оцінки вченими Джеймсом Мартіном та Пітером Уайтом, а також функціональна лінгвістична теорія Холлідея та його соратників. В ході дослідження було виявлено, що теорія категорії оцінки структурує категорію оцінки в трьох основних семантичних системах або областях: взаємодія (engagement), ставлення (attitude) і градація (graduation). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Білоцерківський НАУ | uk_UA |
dc.subject | категорія оцінки | uk_UA |
dc.subject | category of evaluation | uk_UA |
dc.subject | оцінна лексика | uk_UA |
dc.subject | evaluative vocabulary | uk_UA |
dc.subject | прагматика | uk_UA |
dc.subject | pragmatics | uk_UA |
dc.subject | мовна картина світу | uk_UA |
dc.subject | linguistic picture of the world | uk_UA |
dc.subject | метафункції | uk_UA |
dc.subject | metafunctions | uk_UA |
dc.subject | метафеномени | uk_UA |
dc.subject | metaphenomena | uk_UA |
dc.title | Поняття категорії оцінки в сучасному мовознавстві | uk_UA |
dc.title.alternative | The concept of evaluation category in modern linguistics | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 81-11(477)”19” | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poniattia_katehorii.pdf | 770,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.