Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11091
Title: Навчання студентів нового покоління у форматі синхронного та асинхронного навчання
Other Titles: Teaching new generation students in synchronous and asynchronous learning formats
Authors: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Keywords: асинхронне навчання;asynchronous learning;синхронне навчання;synchronous learning;інформаційні технології;information technology;нове покоління;new generation;освітній процес;educational process;якість освіти;education quality
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ігнатенко В.Д. Навчання студентів нового покоління у форматі синхронного та асинхронного навчання / В.Д. Ігнатенко // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 67, Т. 1. – С. 285-289. DOI: https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/67.1.60
Abstract: Стаття присвячена важливій та актуальній темі організації освітнього процесу у складних умовах сьогоднішніх реалій в Україні з урахуванням особливостей сучасних здобувачів як представників нового покоління. Нові умови та нові виклики спонукають до пошуку нових способів організації освітнього процесу. Незважаючи на широкий спектр дослідження даної теми залишається проблематичним реалізація асинхронного навчання як органічної частини синхронного аспекту у процесі навчання, зокрема на прикладі ситуації війни в Україні. Через це здобувачі змушені постійно переривати процес навчання і порушувати системність і безперервність. Відтак можливим способи відповіді на виклики сучасності є поєднання роботи в синхронному та асинхронному форматах, що є актуальним як в онлайн режимі, так і в режимі реального навчання в аудиторії. Організація освітнього процесу у такий спосіб допоможе врахувати особливості сучасних здобувачів з їхніми потребами в дигіталізації процесу навчання, творчих завданнях, складних кейсах, що потребують нестандартного вирішення, колективній роботі, багатозадачності та опрацюванні великого об’єму цікавої інформації з теми, покроковості та детальної організації процесу учіння та миттєвої реакції на виконане завдання. Сучасні здобувачі відрізняються від попереднього покоління, відтак щоб мотивувати і заохочувати їх до навчання, врахувати їхні особливості та сучасні потреби саме такий змішаний формат є рішенням для забезпечення безперервності та систематичності в організації освітнього процесу, враховуючи ті обставини, у яких опинилася українська освіта через війну. У статті пропонується принцип розгляду асинхронного і синхронного навчання як симбіозу для якісної реалізації освітнього процесу, як доповнення один одного та можливий каркас для подальшої організації освітнього процесу у площині використання новітніх інформаційних ресурсів.
Description: The article is devoted to the important and topical issue of organizing the educational process in the difficult conditions of today's realities in Ukraine, taking into account the peculiarities of modern students as representatives of the new generation. New conditions and new challenges prompt the search for new ways to organize the educational process. Despite the wide range of research on this topic, the implementation of asynchronous learning as an organic part of the synchronous aspect in the learning process remains problematic, in particular, on the example of the situation of war in Ukraine. As a result, students are forced to constantly interrupt the learning process and disrupt systematicity and continuity. Therefore, a possible way to respond to the challenges of our time is to combine work in synchronous and asynchronous formats, which is relevant both online and in-person learning. The organization of the educational process in this way will help to take into account the peculiarities of modern students with their needs for digitalization of the learning process, creative tasks, complex cases requiring non-standard solutions, teamwork, multitasking and processing a large amount of interesting information on the topic, step-by-step and detailed organization of the learning process and instant response to the completed task. Modern students are different from the previous generation, so in order to motivate and encourage them to study, to consider their characteristics and modern needs, this mixed format is a solution to ensure continuity and systematicity in the organization of the educational process, given the circumstances in which Ukrainian education has found itself due to the war. The article proposes the principle of considering asynchronous and synchronous learning as a symbiosis for the quality implementation of the educational process, as a complement to each other and a possible framework for further organization of the educational process in terms of using the latest information resources.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11091
ISSN: 2663-6085
metadata.dc.identifier.udc: 378.147:351.82
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navchannya_.pdf170,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.