Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11090
Назва: Роль граматичних конструкцій у викладанні французької мови за професійним спрямуванням
Інші назви: The role of grammatical constructions in teaching French for professional purposes
Автори: Столбецька, Світлана Борисівна
Stolbetska, Svitlana
Ключові слова: граматика;grammar;професійна мова;professional language;інтегрований підхід;integrated approach;комунікативні навички;communication skills;ізольоване вивчення;isolated study
Дата публікації: 11-кві-2024
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Столбецька С. Б. Роль граматичних конструкцій у викладанні французької мови за професійним спрямуванням / С. Б. Столбецька // Перспективи розвитку суспільно-гуманітарних наук в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (БНАУ, 11-12 квітня 2024 р.). - Біла Церква, 2024. - С. 214-217.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює роль граматики у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням. Наголошується на важливості інтегрованого підходу до вивчення граматики у контексті професійної діяльності. Пропонується відмовитись від ізольованого вивчення граматичних структур.
Опис: The article highlights the role of grammar in teaching a foreign language for professional purposes. It emphasizes the importance of an integrated approach to studying grammar in the context of professional activities. The abandonment of isolated study of grammatical structures is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11090
УДК: 811.133.1'36(043.2)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_ hramatychnykh.pdf775,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.