Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10903
Назва: Аналіз конструкцій стендів та методів досліджень при вивчення складної взаємодії колеса та родючого шару ґрунту
Інші назви: Analysis of structures of stands and methods of researches in study of complex interaction of wheels and frogs layer of soil
Автори: Кухарець, Савелій Миколайович
Kukharets, Savelii
Чуба, В'ячеслав Володимирович
Chuba, Viacheslav
Меланченко, Ярослав Олександрович
Melanchenko, Yaroslav
Ключові слова: Сільськогосподарська шина;agricultural tire;родючий шар ґрунту;fertile soil layer;зона контакту;contact zone;тягова сила;tractive force;взаємодія колеса з ґрунтом;wheel-to-soil interaction
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Бібліографічний опис: Кухарець С. М., Чуба В.В., Меланченко Я. О. Аналіз конструкцій стендів та методів досліджень при вивчення складної взаємодії колеса та родючого шару ґрунту // Науковий вісник НУБіП України. Серія: техніка та енергетика АПК. –2017. – Вип. 275. – С. 162–172.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку сільськогосподарської техніки та технологій свідчать про широке застосування широкозахватних агрегатів. При цьому спостерігається збільшення ваги енергозасобів та робочих агрегатів. Привідним колесам необхідно забезпечити реалізацію необхідної потужності для забезпечення руху мишинно-тракторного агрегату. Крім статичного тиску в зоні контакту колеса із ґрунтом, від власної ваги машинно-тракторного агрегату, при реалізації тягової сили ведучими колесами виникає динамічне навантаження ґрунту крутним моментом, що призводить до буксування колеса та зміни структури у повздовжньому напрямку за рахунок ущільнення, руйнування та перетирання ґрунту. Як наслідок спостерігається руйнування родючого шару ґрунту, що призводить до зменшення урожайності культур, які вирощуються. Проведення широких польових випробувань роботи МТА при різних ґрунтових умовах та з різним типом шин задача досить затратна. Також слід відмітити, що польові випробування дають можливість змоделювати роботу тільки певного МТА в певних досить вузьких межах параметрів робочої зони. В статті виконано аналіз застосування існуючих методів та конструкційного виконання стендів для досліджень взаємодії колеса із поверхнями зчеплення. Обґрунтовано конструкцію стенду для моделювання складних навантажень, що виникають під час взаємодії сільськогосподарських шин із родючим шаром ґрунту. Реалізація запропонованої схеми дасть змогу виконувати дослідження із моделювання складних навантажень в парі ґрунт та колесо в досить широких межах.
Опис: Modern trends in the development of agricultural machinery and technologies indicate the widespread use of wide-swing aggregates. At the same time there is an increase in the weight of energy resources and working units. The drive wheels must be provided to realize the necessary power to ensure the movement of the machinetractor unit. In addition to the static pressure in the contact zone of the wheel with the ground, from the weight of the machine and tractor unit, when the traction force is realized by the driving wheels, the dynamic load of the soil generates a torque, which leads to the towing of the wheel and the change in the structure in the longitudinal direction due to compaction, destruction and grinding of the soil . As a result, destruction of the fertile soil layer is observed, which leads to a decrease in crop yields of crops that are cultivated. Conducting extensive field testing of the machine-tractor unit operation under various ground conditions and with different types of tires is a costly task. It should also be noted that field trials make it possible to simulate the operation of only a certain machine-tractor unit in certain rather narrow limits of the parameters of the working area. The article analyzes the application of existing methods and structural design of stands for studying the interaction of the wheel with the adhesion surfaces. The design of the stand for simulation of complex loads arising from the interaction of agricultural tires with a fertile soil layer is justified. The implementation of the proposed scheme will make it possible to carry out studies on modeling complex loads in pair of soil and wheel in fairly wide range.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10903
УДК: 629.113
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Machinery & Energetics_No. 275-162-171.pdf836,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.