Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10721
Назва: Система нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання
Інші назви: Fuel heating system for a diesel internal combustion engine
Автори: Голуб, Геннадій Анатолійович
Golub, Gennadii
Трегуб, Микола Іларіонович
Tregub, Mykola
Чуба, В'ячеслав Володимирович
Chuba, Viacheslav
Павленко, Максим Юрійович
Pavlenko, Maxim
Ключові слова: Система нагріву палива;fuel heating system;дизельний двигун внутрішнього згорання;diesel internal combustion engine;паливний бак;fuel tank;теплообмінник;heat exchanger;гідравлічний опір;hydraulic resistance
Дата публікації: 12-бер-2018
Бібліографічний опис: Голуб Г.А. Система нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання. Патент на винахід № 116375 Україна; МПК F02M 31/02 (2006.01), F02M 31/16 (2006.01), F02M 53/02 (2006.01), F01N 5/02 (2006.01). // Г.А. Голуб, М.І. Трегуб, В.В. Чуба, М.Ю. Павленко – заяв. 03.12.2015, опубл. 12.03.2018, бюл. № 5.
Короткий огляд (реферат): Система нагріву палива для дизельного двигуна внутрішнього згорання, яка включає паливний бак, теплообмінник для попереднього нагріву палива за рахунок тепла охолоджувальної рідини двигуна, фільтр грубої очистки, всмоктувальну лінію, підкачувальний насос, фільтр тонкого очищення, насос високого тиску, паливопроводи високого тиску, нагрівальну камеру, форсунки двигуна, блок вимірювання витрати палива та обертів двигуна внутрішнього згорання, яка відрізняється тим, що у випускному колекторі двигуна внутрішнього згорання встановлено перепускну заслінку, яка забезпечує перерозподіл потоку вихлопних газів між нагрівальною камерою та випускним колектором двигуна внутрішнього згорання без зміни гідравлічного опору випускного колектора, при цьому положення перепускної заслінки визначається блоком вимірювання витрати палива та обертів двигуна внутрішнього згорання.
Опис: A fuel heating system for a diesel internal combustion engine, comprising a fuel tank, a heat exchanger for preheating the fuel at the expense of heat from the engine coolant, a coarse filter, a suction line, a booster pump, a fine filter, a high-pressure pump, high-pressure fuel lines, a heating chamber, engine injectors, a unit for measuring fuel consumption and engine speed, characterized in that a bypass valve is installed in the exhaust manifold of the internal combustion engine
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10721
УДК: МПК F02M 31/02 (2006.01), F02M 31/16 (2006.01), F02M 53/02 (2006.01), F01N 5/02 (2006.01).
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Патент 116375.pdf188,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.