Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10598
Title: | Теоретичні засади методики викладання дисципліни «Реконструкція та реставрація садово-паркових об’єктів» |
Other Titles: | Theoretical principles of methods of teaching the discipline "Reconstruction and restoration of garden and park facilities" in high school |
Authors: | Крупа, Наталія Миколаївна Krupa, Natalia |
Keywords: | Реконструкція;reconstruction;реставрація;restoration;садово-парковий об’єкт;garden and park object |
Issue Date: | 15-Feb-2018 |
Publisher: | Білоцерківський національний аграрний університет |
Citation: | Крупа Н.М. Теоретичні засади методики викладання дисципліни «Реконструкція та реставрація садово-паркових об’єктів» / Н.М. Крупа // Сучасні проблеми ведення сільського господарства та підготовки фахівців аграрного профілю: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 15 лютого 2018 р.). – Біла Церква: БНАУ, 2018. – С. 37-39. |
Abstract: | Представлено матеріали щодо методики викладання дисципліни "Реконструкція та реставрація садово-паркових об’єктів" у вищих навчальних закладах України. Показано методичні підходи до вивчення дисципліни: роль індивідуального завдання самостійної роботи та натурного спостереження у формуванні інженера садово-паркового господарства. |
Description: | Крупа Н.М. Теоретичні засади методики викладання дисципліни «Реконструкція та реставрація садово-паркових об’єктів» / Н.М. Крупа // Сучасні проблеми ведення сільського господарства та підготовки фахівців аграрного профілю: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 15 лютого 2018 р.). – Біла Церква: БНАУ, 2018. – С. 37-39. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10598 |
metadata.dc.identifier.udc: | УДК 378. 147:725.94 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezy_such_problem_ved_sg-37-39.pdf | 312,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.