Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10120
Назва: Механізми реалізації програмних актів з реінтеграції Криму
Інші назви: Mechanisms of implementation of program acts on the reintegration of Crimea
Автори: Линник, Тетяна Василівна
Lynnyk, Tetiana
Ключові слова: адміністративне судочинство;administrative justice;план дій;action plan;програмне регулювання;program regulation;російська агресія;russian aggression;стратегія;strategy;тимчасово окуповані території;temporarily occupied territories
Дата публікації: вер-2023
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Линник Т. В. Механізми реалізації програмних актів з реінтеграції Криму / Т. В. Линник // Київський юридичний журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 5-14. DOI https://doi.org/10.32782/klj-2023-3.01
Короткий огляд (реферат): Стаття містить системний аналіз форм та механізмів реалізації програмних актів, схвалених в Україні з питань деокупації та реінтеграції АР Крим та Севастополя. У роботі охарактеризовано особливості процесів контролю з питань реалізації відповідних програмних документів, зокрема у судовому вимірі, досліджено відповідну практику та наявну правову доктрину, визначено перспективи впливу цих процесів на деокупацію та реінтеграцію Криму як форми протидії масштабної агресії проти України, яка триває. В статті проведене аналіз Плану невідкладних заходів з протидії російської агресії з тимчасово окупованої території України в Криму, захисту інтересів держави, громадян України та українських юридичних осіб в Криму на 2018–2019 роки, Плану заходів, спрямованих на реалізацію деяких засад державної внутрішньої політики щодо тимчасово окупованої території АР Крим та Севастополя 2018 року, Стратегії інформаційної реінтеграції АР Крим та Севастополя 2018 року, Стратегії розвитку кримськотатарської мови на 2022–2032 роки, Стратегії деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території АР Крим та Севастополя 2021 року, планів її реалізації. Автор приходить до загального висновку, що наразі в Україні вживаються системні заходи з програмного регулювання процесів деокупації та реінтеграції Криму. Ключовими структурами, залученими у відповідні процеси, як на рівні розробки відповідних програмних актів, так й у формі їх реалізації, слід вважати Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій та Представництво Президента України в АР Крим. У статті вказане, що наразі ключовим питанням відповідної діяльності залишається внесення змін до Стратегії деокупації та реінтеграції Криму, корегування нової редакції Стратегії із планом дій з її реалізації та функціонування Консультативної ради з питань деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Криму. Водночас, додає автор, виконання чинних наразі оприлюднених програмних документів із деокупації Криму може бути предметом не лише суспільного контролю, але й відповідно судового розгляду в рамках адміністративного судочинства.
Опис: The article contains a systematic analysis of the forms and mechanisms of implementation of program acts approved in Ukraine on the issues of de-occupation and reintegration of AR Crimea and Sevastopol. The work characterizes the peculiarities of the processes of public control over the implementation of relevant program documents, particularly in the judicial dimension, researches the relevant practice and existing legal doctrine, determines the prospects of the influence of these processes on the de-occupation and reintegration of Crimea as a form of counteraction to the ongoing large-scale aggression against Ukraine. The article analyzes the Plan of emergency measures to counter Russian aggression from the temporarily occupied territory of Ukraine in Crimea, the protection of the interests of the state, citizens of Ukraine and Ukrainian legal entities in Crimea for 2018–2019, the Plan of measures aimed at implementing some of the principles of state internal policy regarding the temporarily occupied territory of the AR Crimea and Sevastopol, 2018, Strategy of information reintegration of the AR Crimea and Sevastopol. 2018, Strategy for Crimean Tatar language development for 2022–2032, Strategy of deoccupation and reintegration of the temporarily occupied territory of Crimea and Sevastopol, 2021 also as plans for its implementation. The author comes to the general conclusion that currently systematic measures are being taken in Ukraine to program regulation of the processes of deoccupation and reintegration of the Crimea. The Ministry of reintegration of the temporarily occupied territories and the Mission of the President of Ukraine in the AR of Crimea should be considered as a key structures involved in the relevant processes, both at the level of development of relevant program acts and in the form of their implementation. The article states that currently the key issue of the relevant activity remains the introduction of changes to the Strategy for Deoccupation and Reintegration of Crimea, the correction of the new version of the Strategy with the action plan for its implementation and the functioning of the Advisory Council on deoccupation and reintegration of the temporarily occupied territory of Crimea. At the same time, the author adds, the implementation of the currently published program documents on the deoccupation of the Crimea can be subject not only to public control, but also, accordingly, to court proceedings within the framework of administrative justice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10120
ISSN: 2786-7455
УДК: 341.375
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mekhanizmy_reali.pdf256,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.