Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10114
Назва: Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації
Інші назви: Historical aspects of individualization of education in higher educational institutions of I-II levels of accreditation
Автори: Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocheryhin, Leonid
Ключові слова: індивідуалізація навчання;individualization of education;індивідуальний підхід;individual approach;індивідуальна робота;individual work;землевпорядкування;land management;ВНЗ;colleges;навчальний процес;learning process
Дата публікації: 2012
Видавництво: Рівне : РОІППО
Бібліографічний опис: Кочеригін Л.Ю. Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Л.Ю. Кочеригін // Нова педагогічна думка. – Рівне : РОІППО, 2012. – Вип. 4 (72). – 2012. – С. 7–10.
Короткий огляд (реферат): Сучасні зміни та вдосконалення системи освіти, які пов’язані з оновленням змісту, методик і технологій організації процесу загальної, професійної і вищої освіти, — досить складне та багатогранне явище. Одним із важливих компонентів цього оновлення є індивідуалізація процесу навчання, що забезпечує не лише збереження, а й розвиток індивідуальності особистості. Особлива роль у практичній реалізації принципів індивідуалізації навчання належить вищим навчальним закладам І-ІІ рівнів акредитації.
Опис: Modern changes and improvements in the education system, which are associated with updating the content, methods and technologies of the organization of the process of general, professional and higher education, are a rather complex and multifaceted phenomenon. One of the important components of this update is the individualization of the learning process, which ensures not only the preservation, but also the development of the individuality of the individual. A special role in the practical implementation of the principles of individualization of education belongs to higher educational institutions of the I-II levels of accreditation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10114
УДК: 378.147.111(091)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.