Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10055
Назва: Технологія оцінювання складності індивідуальних завдань зі спеціальних дисциплін
Інші назви: Technology for assessing the complexity of individual tasks in special disciplines
Автори: Лузан, Петро Григорович
Luzan, Petro
Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocheryhin, Leonid
Ключові слова: Навчальна дія;Educational action;теорія поетапного формування понять;the theory of step-by-step formation of concepts;складність;complication;навчання;teaching;показник;indicator;індивідуальне й тестове завдання;individual and test task
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київ : Видавничий центр НУБіП України
Бібліографічний опис: Лузан П. Кочеригін Л. Технологія оцінювання складності індивідуальних завдань зі спеціальних дисциплін для майбутніх землевпорядників / П. Г. Лузан, Л.Ю. Кочеригін // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редакція: Ніколаєнко С.М (відп. ред.) та ін. - К. : Видавничий центр НУБіП України, 2014. - Вип 199. - Ч.2. – С. 172-181
Короткий огляд (реферат): Модернізація вітчизняної системи освіти обумовлює пошук нових, прогресивних підходів до підвищення її якості. Один з них пов’язаний з розвитком теорії контролю навчальних досягнень студентів. Розробка таких методів перевірки та оцінювання знань, що дозволить ефективно управляти особистісно орієнтованим процесом навчання, актуалізує розробку дидактичних проблем, пов’язаних із аспектами формування професійних знань, умінь та навичок. Особливо важливим і доцільним видається дослідження питань контролю сформованості умінь і навичок у тих, хто оволодіває майбутньою професійною діяльністю у галузі землеустрою. Наприклад, тести, які сьогодні застосовуються для оцінювання рівня професійної компетентності випускників, часто складаються інтуїтивно, без чіткого аналізу тих дій, якими має володіти землевпорядник за результатами навчання. Крім того, про рівень складності тестового завдання більше говорять, чим його визначають на практиці: конкретних, практично заземлених методик, що дозволяють оцінити складність навчального (а значить, і тестового) завдання, вкрай мало.
Опис: Modernization of the national education system conditions the search for new, progressive approaches to improving its quality. One of them is related to the development of the theory of monitoring students' educational achievements. The development of such methods of checking and evaluating knowledge, which will allow effective management of the personally oriented learning process, actualizes the development of didactic problems related to aspects of the formation of professional knowledge, abilities and skills. It seems especially important and expedient to study the issues of controlling the formation of skills and abilities of those who master future professional activities in the field of land management. For example, the tests that are used today to assess the level of professional competence of graduates are often made intuitively, without a clear analysis of the actions that a land manager should possess as a result of training. In addition, there is more talk about the level of difficulty of a test task than how it is determined in practice: there are very few specific, practically grounded methods that allow you to assess the complexity of an educational (and therefore also a test) task.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10055
УДК: 378.147.111:332.3.007.2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tekhnolohiia_otsiniuvannia.pdf422 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.