Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 251-256 зі 256.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Theoretical bases of development of ecological marketing in the market of agro-food productsВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Герасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Iryna; Варченко, Ольга Олександрівна; Varchenko, Olga; Бабань, Вікторія Петрівна; Baban, Victoriia
2022Features of investment activity of agricultural enterprises under the conditions of uncertaintyВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Ткаченко, Катерина Віталіївна; Tkachenko, Kateryna; Варченко, Ольга Олександрівна; Varchenko, Olga; Свиноус, Надія Іванівна; Svynous, Nadiia; Вернюк, Наталія Олександрівна; Verniuk, Nataliia
2022The system of indicators for evaluating investment projects taking into account the environmental impactVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Tkachenko, Kateryna; Ткаченко, Катерина Віталіївна; Varchenko, Olga; Варченко, Ольга Олександрівна; Verniuk, Nataliia; Вернюк, Наталія Олександрівна
2010Засади формування маркетингових стратегій агропідприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2023Еко-індустріальні парки як інструмент регіональних стратегій розвиткуБатажок, Світлана Григорівна; Batazhok, Svitlana
2024Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінкуЗубченко, Вікторія Володимирівна; Zubchenko, Viktoria; Герасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Iryna; Осипенко, Наталія Олександрівна; Osypenko, Nataliia