Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1741-1750 зі 1819.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінкуГерасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Iryna; Зубченко, Вікторія Володимирівна; Zubchenko, Viktoriia; Осипенко, Наталія Олександрівна; Osypenko, Nataliia
2024-05"Сади перемоги"- інструмент активізації населення задля посилення продовольчої безпекиНиконенко, Оксана Анатоліївна; Nykonenko, Oksana; Присяжнюк, Наталія Михайлівна; Prysiaznguk, Natalia; Корінець, Роман Ярославович; Korinec, Roman; Перерва, Григорій Леонідович; Pererva, Grygorii
2023-10Синтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачівГерасименко, Ірина Олександрівна; Gerasimenko, Iryna
2022-10Особливості аналізу фінансового стану аграрних підприємствГерасименко, Ірина Олександрівна; Gerasimenko, Iryna
2023-11Основні показники оцінювання ефективності діяльності банку.Герасименко, Ірина Олександрівна; Gerasimenko, Iryna; Майборода, Я.А.; Maiboroda, Ya.
2023-11Основні передумови ефективного управління фінансовими ресурсами підприємстваКрикун, О.В.; Krikun, O.
2023-10Основні передумови та методи управління дебіторською заборгованістюГерасименко, Ірина Олександрівна; Gerasimenko, Iryna; Горох, Г.В.; Horоkh, G.
2023-10Удосконалення системи управління прибутком вітчизняних підприємствГерасименко, Ірина Олександрівна; Gerasimenko, Iryna; Висіцький, В.І.; Vysytkyi, V.
2023-04Екораціональність як соціальна проблема та сучасний підхід маркетингової політикиШкольна, Ю.А.; Shkolna, Yu.
2023-10Алгоритм формування фінансових ресурсів підприємстваКорнієнко, В.О.; Kornienko, V.