Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8556
Назва: Публічно-громадське управління дошкільною освітою на місцевому рівні на засадах соціального партнерства (за матеріалами Білоцерківського закладу дошкільної освіти № 31 «Незабудка» Білоцерківської міської ради Київської області)
Інші назви: State and public management of preschool education at the local level on the basis of social partnership (based on the materials of the Preschool Education Institution No. 31 "Nezabudka" of the Bila Tserkva City Council, Kyiv Region)
Автори: Яцюк, Наталія Володимирівна
Yatsyuk, Natalia
Ключові слова: публічно-громадське управління, заклад дошкільної освіти, територіальна громада, соціальне партнерство, партнерська взаємодія;;state and public administration, preschoo leducation institution, territorial community, social partnership, partnership interaction.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Яцюк Н. В. Публічно-громадське управління дошкільною освітою на місцевому рівні на засадах соціального партнерства (за матеріалами Білоцерківського закладу дошкільної освіти № 31 «Незабудка» Білоцерківської міської ради Київської області) : Магістерська робота: (281 «Публiчне упpaвлiння та aдмiнiстpувaння») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки; Наук. кер.: Т. В. Арбузова, доцент – Біла Церква, 2022. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз базових понять проблеми співробітництва закладу дошкільної освіти та територіальної громади; визначено сутнісні характеристики та розкрито механізми участі територіальної громади в управлінні закладом дошкільної освіти; з’ясовано роль керівника закладу дошкільної освіти у забезпеченні партнерської взаємодії із територіальною громадою; здійснено аналіз досвіду забезпечення співробітництва Білоцерківського закладу дошкільної освіти № 31 «Незабудка» Білоцерківської міської ради Київської області з територіальною громадою; досліджено механізм фінансово-економічного забезпечення розвитку дошкільної освіти в ЗДО № 31 «Незабудка» БМР; розроблено науково-методичний супровід забезпечення ефективно взаємодії досліджуваного закладу дошкільної освіти № 31 «Незабудка» БМР з територіальною громадою; вивчено специфіку та надано пропозиції щодо інформаційного забезпечення публічно-громадського управління територіальною системою дошкільної освіти; досліджено та надано пропозиції щодо формування освітніх кластерів як системоутворюючого компонента регіональної моделі неперервної освіти на засадах соціального партнерства.
Опис: The qualification paper summarizes an analysis of the basic concepts of the problem of cooperation between the preschool education institution and the territorial community was carried out; the essential characteristics are determined and the mechanisms of participation of the territorial community in the management of the preschool education institution are disclosed; the role of the head of the preschool education institution in ensuring partnership interaction with the territorial community is clarified; an analysis of the experience of ensuring cooperation of the Preschool Education Institution No. 31 "Nezabudka" of the Bila Tserkva City Council, Kyiv Region with the territorial community was carried out; the mechanism of financial and economic support for the development of the PEI No. 31 "Nezabudka" of the Bila Tserkva City Council was investigated; scientific and methodological support for ensuring effective interaction of the researched preschool education institution No. 31 "Nezabudka" of the Bila Tserkva City Council with the territorial community was developed; the specifics have been studied and proposals have been made regarding the information provision of public management of the territorial system of preschool education; proposals for the formation of educational clusters as a system-forming component of the regional model of continuous education on the basis of social partnership were researched and provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8556
ISSN: 352.07:373.2(477.41)
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцюк Н.В..pdf627,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.