Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубар, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorChubar, Valeriya-
dc.date.accessioned2023-03-15T12:32:48Z-
dc.date.available2023-03-15T12:32:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧубар В.Ю. Формування ефективної системи маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ПрАТ «Данон Кремез» м. Кременчук Полтавської області): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; Наук. кер.: Ю.С. Гринчук, професор. – Біла Церква, 2022. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8477-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the study of the theoretical and methodological foundations of the formation of the company's marketing communications system, the determination of the features of formation and the role of structural tools of the marketing communications complex in the general system of enterprise management. A number of effective suggestions for increasing the efficiency of using the marketing communications system of PrAT «Danon Kremez» have been proposed.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних основ формування системи маркетингових комунікацій підприємства, визначенню особливостей формування та роль структурних інструментів комплексу маркетингових комунікацій у загальній системі управління підприємством. Запропоновано низку дієвих пропозицій щодо підвищення ефективності використання системи маркетингових комунікацій ПрАТ «Данон Кремез».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectперсональний продажuk_UA
dc.subjectpersonal sellinguk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectпрямий маркетингuk_UA
dc.subjectdirect marketinguk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.titleФормування ефективної системи маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ПрАТ «Данон Кремез» м. Кременчук Полтавської області):uk_UA
dc.title.alternativeFormation of an effective marketing communications system in the enterprise (based on materials of «Danon Kremez» PrJSC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:316.77uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannia.pdf601,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.