Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Максиміліан Олександрович-
dc.contributor.authorVoloshyn, Maksymilian-
dc.date.accessioned2023-03-12T18:37:09Z-
dc.date.available2023-03-12T18:37:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВолошин Максиміліан Олександрович. Вплив соціальних мереж на формування іміджу органів публічної влади (на матеріалах Маловільшанської ТГ, Білоцерківського pайону, Київської обл.): Магістерська робота: (281 «Публічне управління та адміністрування») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки; Наук. кер.: Т. В, Сокольська, професор – Біла Церква, 2022. – 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8449-
dc.descriptionIt has been investigated the theoretical and methodological principles of image formation as a phenomenon of the modern world: its concepts and features; functions, types and principles. The role and place of Internet resources in informing the public about the activities of local self-government bodies is studied. Malovilshanska TC is characterized in the context of its image formation, the influence of social networks on the image of public authorities is analyzed.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено теоpетико-методологічні засади формування іміджу, як феномену сучасного світу: його поняття та особливості; функції, типи та принципи. Вивчено роль і місце інтернет-ресурсів у інформуванні громадськості про діяльність органів місцевого самоврядування. Охарактеризовано Маловільшанську ТГ в контексті формування її іміджу,проаналiзовано вплив соціальних мереж на імідж органів публічної владиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectімідж, соціальні мережі, публічна влада, цінності, суспільство, зв'язки з громадськістю, інтернет-ресурси, у інформування громадськостіuk_UA
dc.subjectimage, social networks, public power, values, society, public relations, Internet resources, in informing the publicuk_UA
dc.titleВплив соціальних мереж на формування іміджу органів публічної влади (на матеріалах Маловільшанської ТГ, Білоцерківського pайону, Київської обл.)uk_UA
dc.title.alternativeSocial networks influence on the formation of the image of public authorities (based on the materials of Malavilshanka TC, Bila Tserkva district, Kyiv region)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udcУДК 35.07:17.022.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошин _репозитарій.pdf381,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.