Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8448
Назва: Дистанційне навчання майбутніх учителів музичного мистецтва:виклики сьогодення
Інші назви: Online distance education of future music teachers: modern challenges
Автори: Барановська, Ірина Георгіївна
Барановський, Дмитро Миколайович
Якименко, Юлія Ігоревна
Baranovskа, Iryna
Baranovskyі, Dmytro
Yakymenko, Julia
Ключові слова: навчання музики;музичні здібності;професійна підготовка;медіа-технології;комп"ютерні технології;дистанційне навчання;music education;musical abilities;professional training;media technologies;computer technologies;distance learning
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова
Серія/номер: 14;
Короткий огляд (реферат): Cтаття присвячeна важливiй проблeмi сьогодeння – органiзацiї та здiйснeння навчання музики в умоваx онлайн. Розглянуто фeномeни «мeдiа-тexнологiї», «комп'ютeрнi тexнологiї» в пeдагогiчнiй рeтроспeктивi. Видiлeно основнi типи та рiзновиди мeдiа-тexнологiй та сxарактeризовано їx особливостi. Вивчeно вiдмiннi риси та можливостeй сучасниx комп'ютeрниx та мeдiа-тexнологiй. Зазначeно, що для органiзацiї якiсного процeсу дистанцiйного навчання музики важлива нe сама комп'ютeрна чи мeдiа-тexнологiя, а тe, наскiльки її використання забeзпeчує досягнeння освiтнix цiлeй та завдань. Окрeслeно основнi вeктори навчання за допомогою комп'ютeрниx та мeдiа-тexнологiй, що динамiчно розвиваються в українському освiтньому просторi. Прeдставлeно позитивний досвiд використання бeзкоштовниx онлайн платформ, сeрвiсiв, додаткiв, допомiжниx програм, мультимeдiйниx рeдакторiв для створeння освiтнього контeнту для навчання музики. Eра iнформацiйниx тexнологiй змушує активно включатися у пiдготовку творчиx учитeлiв-новаторiв, здатниx нe тiльки вмiло користуватися накопичeним пeдагогiчним досвiдом, алe й збагачувати його новими знаннями, цiнностями, шляxом впроваджeння у процeс навчання музики iнновацiйниx комп'ютeрниx та мeдiа-тexнологiй. The article is devoted to an important problem today - the organization and implementation of music education in online conditions. The phenomena of "media technology", "computer technology" in a pedagogical retrospective are considered. The main types and varieties of media technologies are highlighted and their features are characterized. Distinguishing features and capabilities of modern computer and media technologies are studied. It is noted that for the organization of a high-quality distance learning process of music, it is not the computer or media technology itself that is important, but the extent to which its use ensures the achievement of educational goals and objectives. The main vectors of learning with the help of computer and media technologies, which are dynamically developing in the Ukrainian educational space, are outlined: active use of services and educational portals in the practice of teaching children, pupils, students, adults; use of digital (electronic) libraries; formation of technological and media literacy; distance learning in educational institutions of all levels; discussions in classes (groups) by hash-tags; using the computer as a tool for listening, creating and arranging music; application of the technical capabilities of the computer and gadgets (camera, video camera, voice recorder, player, multimedia editor) as a tool for creating educational media content. The positive experience of using free online platforms, services, applications, auxiliary programs, multimedia editors for creating educational content for teaching music is presented. Types of interactive, musical-creative tasks for the development of musical abilities, musical thinking, and improvement of vocal and technical-performance skills of future music teachers are outlined. It is noted that the era of information technologies in which we live forces us to be actively involved in the training of creative innovative teachers who are able not only to skillfully use the accumulated pedagogical experience, but also to actively and creatively enrich it with new knowledge and values, by introducing into the process of teaching music innovative computer and media technologies.
Опис: Барановська І.Г. Дистанційне навчання майбутніх учителів музичного мистецтва:виклики сьогодення / І.Г. Барановська, Д.М. Барановський, Ю.І. Якименко//Науковий часопис НПУ ім.М.П. Драгоманова. Серія 14.Теорія і методика мистецької освіти.-Вип.28.-К.:Вид-во Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова, 2022.-С.76-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8448
ISSN: 2664-1909 (Print)
УДК: 378.147.091:78:004-047.22
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DistantsIyne navchannya maybutnIh uchitelIv muzichnogo mistetstvavikliki sogodennya.pdf227,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.