Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6813
Назва: Стратегія інноваційного розвитку клієнтоорієнтованого банківського обслуговування (за матеріалами ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»)
Інші назви: Strategy of innovative development customer-oriented banking services (based on materials of PJSC Raiffeisen Bank Aval)
Автори: Ільніцький, Антон Сергійович
Ilniczkyj, Anton
Ключові слова: банківська інновація;banking innovation;банк;bank;банківська послуга;banking service;банківське обслуговування фізичних осіб;banking service for individuals;діджиталізація;digitalization;банківський рітейл;banking retail;біометрія;biometrics
Дата публікації: 2020
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Ільніцький А.С. Стратегія інноваційного розвитку клієнтоорієнтованого банківського обслуговування (за матеріалами ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 -менеджмент / А.С. Ільніцький; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 119 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади, удосконалено науково-методичних підходи і надано практичні рекомендації щодо удосконалення інноваційного аспекту банківського обслуговування фізичних осіб.
Опис: The paper substantiates the theoretical and methodological principles, improves scientific and methodological approaches and provides practical recommendations for improving the innovative aspect of banking services for individuals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6813
УДК: 005.21
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strategiya.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.