Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6683
Назва: Удосконаленя системи збуту продукції тваринництва у аграрних формуваннях (за матеріалами ДП ДГ „Христинівське” Христинівського району Черкаської області)
Інші назви: MImprovement of the system of marketing livestock products in agrarian units (according to materials of SE "Khristinovske” of Khristinovsky district of Cherkasy region)
Автори: Сугакова, Юлія Олександрівна
Sugakova, Yulia
Ключові слова: збутова орієнтація;marketing orientation;реалізація продукції;sales of products;продукція тваринництва;livestock products;канал розподілу;distribution channel;система збуту сільськогосподарської продукції;marketisystem for agricultural products;гуртова торгівля;wholesale trade;комунікаційна політика;communication policy;рекламна діяльність;advertising
Дата публікації: 2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Сугакова Ю.О. Удосконаленя системи збуту продукції тваринництва у аграрних формуваннях (за матеріалами ДП ДГ „Христинівське” Христинівського району Черкаської області) : Кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ю.О. Сугакова; керівник Л.І. Стаднік . - Білоцерківський національний аграрний університет. - Біла Церква, 2019. - 103 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів функціонування системи збуту тваринницької продукції ДП ДГ «Христинівське» Христинівського району Черкаської області. Використано методичні підходи, методи. Для вирішення поставлених роботі завдань використовувалися такі методи дослідження: історичний і логічний методи; абстрактно-логічний; статистико-економічний; моно¬ графічний; розрахунково-конструктивний. Вказані методи в поєднанні з відібраною системою інформації складають методику дослідження обраної теми. Виявлено, що сільськогосподарські підприємства обмежені у виборі каналів реалізації продукції. Основними причинами цього є: недостатність ресурсів, нерозвиненість відповідної інфраструктури ринку, брак інформації про ринкову ситуацію та недостатня підготовка персоналу з маркетингу й продажу. Складною залишається проблема реалізації родукції господарствами населення. Лише третина виробленого в господарствах населення м’яса та молока реалізується за їх межі. Решта виробленої продукції використовується в домогосподарствах для собистого споживання та на корм тваринам.
Опис: It has been investigated the set of theoretical, methodological and practical spects of the functioning of the system of sale of livestock products of the state enterprise "Khristinovske" of the Khristinovsky district of Cherkasy region. It has been used such methodical approaches, methods. The following research methods were used to solve the problems set in the work: historical and logical methods; abstract-logical; statistical and economic; monographic; design and construction. These methods, in combination with the selected system of information, constitute the methodology for the study of the chosen topic. It was revealed (proved, verified) that agricultural enterprises are limited in the choice of channels of sale of products. The main reasons for this are: insufficient resources, underdeveloped market infrastructure, lack of information the market situation and insufficient training of marketing and sales staff. The roblem remains the problem of selling products by households. Only a third of meat and milk produced on farms is sold outside their borders. The rest of the production is used in households for personal consumption and animal feed. It has been concluded that in selecting a sales channel, SE "Khristinovske" should take into account the effectiveness of such a channel, the cost of marketing activities (use of the channel), the formation of the position of the manufacturer in the market. When evaluating an intermediary that offers its services in the sales system, the following criteria should be considered: its compliance with the goals and strategies of the manufacturer; the position of the intermediary in the target arket, in particular the presence of the permit documents; resource potential and perience with the product offered; the expected effectiveness of cooperation with the agricultural producer. A weighted estimate can be used to summarize the information. Based on this assessment, a selection of buyers is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6683
УДК: 338.459
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalennya_systemy.pdf312,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.