Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоляр, Яна Миколаївна-
dc.contributor.authorSmolyar, Yana-
dc.date.accessioned2019-12-13T09:46:08Z-
dc.date.available2019-12-13T09:46:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3165-
dc.descriptionСмоляр Я.М. Закріплення нового матеріалу – один із важливих етапів заняття / Я.М.Смоляр // Освіта. Технікуми, коледжі. – Київ: Агроосвіта. – 2019. - №1,2 (47). – С.39-40.uk_UA
dc.description.abstractОдним із важливих етапів заняття є закріплення нового матеріалу. Його мета – застосування знань у стандартних і змінених умовах. Закріплення вивченого – важлива дія, яка забезпечує ґрунтовність навчання. Його форми і методи можуть бути різноманітними, але сучасний освітній процес вимагає впровадження інноваційних прийомів. Цей етап можна проводити і наприкінці заняття, і паралельно з повідомленням нових знань залежно від навчального матеріалу. Важливою умовою того, щоб навчальний матеріал запам’ятовувався швидше і надовго, є формування у студентів інтересу до того, що необхідно запам’ятати. Отже, викладачеві необхідно приділити належну увагу таким методичним прийомам на закріплення, які б сприяли розвитку таких пізнавальних процесів, як пам'ять, мислення та уява. One of the important stages of the lesson is the consolidation of new material. Its purpose is to apply knowledge in standard and modified conditions. Securing what has been learned is an important step in ensuring the soundness of learning. Its forms and methods can be varied, but the modern educational process requires the introduction of innovative techniques. This stage can be carried out at the end of the class, and in parallel with the communication of new knowledge, depending on the training material. An important prerequisite for learning material to be memorized more quickly and for a long time is to generate interest in what students need to remember. Therefore, the teacher should pay due attention to such methodical techniques for fixation, which would contribute to the development of such cognitive processes as memory, thinking and imagination.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНМЦ «Агроосвіта»uk_UA
dc.subjectЗастосування знаньuk_UA
dc.subjectАpplication of knowledgeuk_UA
dc.subjectінноваційні прийомиuk_UA
dc.subjectіnnovative techniquesuk_UA
dc.subjectзасвоєнняuk_UA
dc.subjectаssimilationuk_UA
dc.subjectвідтворенняuk_UA
dc.subjectрlaybackuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.titleЗакріплення нового матеріалу – один із важливих етапів заняттяuk_UA
dc.title.alternativeFixing new material is one of the important stages of the lessonuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc37uk_UA
Розташовується у зібраннях:Інші публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zakrIplennya novogo materIalu.pdf732,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.