Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3071
Назва: Пріоритетні напрями реалізації фундаментальних принципів здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів
Інші назви: The priority directions of realization the fundamental principles of healthy lifestyle among students of high educational establishments
Автори: Колосовська, Владлена Володимирівна
Лісовенко, Тетяна Олександрівна
Kolosovska, Vladlena
Lisovenko, Tetiana
Ключові слова: реалізація;realization;принципи;principles;здоровий спосіб життя;healthy lifestyle
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Колосовська В.В. Пріоритетні напрями реалізації фундаментальних принципів здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів / В.В. Колосовська, Т.О. Лісовенко // Науковий часопис. - Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова. - Випуск 3К (110)19, №15. - С. 272-275.
Серія/номер: №15;68
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена пріоритетним напрямам реалізації фундаментальних принципів здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів. Висвітлено актуальність статті, де вказано, що гуманізація сучасної освіти вбачає одним із головних завдань побудову навчально-виховного процесу на засадах здоров’язбережувальних технологій. Підіймається питання щодо щораз вищого рівня захворювання населення країни, зокрема студентської молоді. Розкрито зміст базових понять. Виявлено, що розглянуті напрями зміцнення здоров’я охоплюють широке коло взаємозалежних наукових галузей. Встановлено, що сутність здорового способу життя у студентів полягає в сформованості ціннісних орієнтацій щодо збереження та зміцнення фізичної та психологічної складової особистості, на основі раціональної організації праці та відпочинку в умовах вищого навчального закладу. Підтверджено, що успішність навчальної та майбутньої професійної діяльності молоді залежить від дотримання основних принципів здорового способу життя, необхідним підґрунтям яких є комплексний підхід, що передбачає гармонійне поєднання соціологічного, медичного, психолого-педагогічного, компетентнісного напрямів.
Опис: The article is dedicated to the priority directions of realization the fundamental principles of healthy lifestyle among students of high educational establishments. Actuality is highlighted in the article, which states that the humanization of modern education observes one of the main tasks in constructing the educational process on the basis of health-saving technologies. The question is raised about the increasing level of illnesses among the population of our country, in particular student youth. The contents of such basic concepts as health and healthy lifestyle are solved. It has been discovered that the considered directions of health promotion cover a wide range of interrelated scientific fields. Also, the realization of the above-mentioned principles in high educational establishments requires students to follow the well-known principles of healthy lifestyles: rational nutrition; hardening of the body; optimal motion mode; personal hygiene; no harmful habits; moral and intellectual development, etc. It is emphasized that a teacher of physical education is a direct organizer and influencer, who plays an important role in the students’ achievements of the above-mentioned principles. Attention is focused on the need to use a variety of physical culture, recreational and sport events. It is indicated, that these measures should be aimed at increasing the interest of young people in the self-improvement of physical and moral qualities, as well as mastering the necessary knowledge on healthcare. The ways of developing stable motivation, gaining certain theoretical knowledge of students and forming practical skills, which will help future specialists to realize the principles of healthy lifestyle independently, are outlined. It is established, that the essence of a healthy way of living among students is the formation of valuable directions on the preservation and strengthening of the physical and psychological component of the person, on the basis of rational organization of work and rest in the conditions of a high educational establishment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3071
ISSN: 2311-2220
УДК: 378.14.17
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prioritetni napriamy_doc.pdf504,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.