Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKozhokar, Maryna-
dc.contributor.authorКожокар, Марина Василівна-
dc.contributor.authorVaskan, Ivan-
dc.contributor.authorВаскан, Іван Георгійович-
dc.contributor.authorPalagniuk, Taras-
dc.contributor.authorПалагнюк, Тарас Васильович-
dc.contributor.authorZavgorodnia, Tetiana-
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Костянтинівна-
dc.contributor.authorStrazhnikova, Inna-
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.contributor.authorKyselytsia, Oksana-
dc.contributor.authorКиселиця, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorBalatska, Larisa-
dc.contributor.authorБалацька, Лариса Василівна-
dc.contributor.authorYarmak, Yarmak-
dc.contributor.authorЯрмак, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-12-08T16:38:55Z-
dc.date.available2019-12-08T16:38:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationThe complex effects of health-improving fitness on the physical condition of students/ Maryna Kozhokar, Ivan Vaskan, Taras Palagniuk, Tetiana Zavgorodnia, Inna Strazhnikova, Oksana Kyselytsia, Larisa Balatska, Olena Yarmak// Journal of Physical Education and Sport, Volume19, 30 November 2019, Номер статьи 320, Pages 2133 – 2138. DOI:10.7752/jpes.2019.s6320uk_UA
dc.identifier.issnISSN: 2247 - 806X; ISSN: 2247 – 8051-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3014-
dc.descriptionУ дослідженні представлені результати педагогічного експерименту, в якому взяли участь 58 студентів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича міста Чернівці. Дослідження спрямоване на визначення комплексного впливу оздоровчого фітнесу на фізичний стан юнаків та дівчат. Була розроблена програма з фізичного виховання для студентів першого курсу, яка включала засоби оздоровчої фітнесу. Програма розрахована на один навчальний рік (2018-2019). У дослідженні представлені результати комплексного впливу оздоровчого фітнесу на основні компоненти фізичного стану юнаків та дівчат. Впровадження запропонованої програми у процес фізичного виховання студентів суттєво (p <0,05; p <0,01) покращує функціональну здатність серцево-судинної системи, проявляється у збільшенні адаптаційної потенціальної здатності, зменшенні частоти серцевих скорочень у спокої на 10,6% у юнаків та на 10,9% у дівчат підвищення рівня фізичної працездатності за показниками індексу Руф'є у юнаків на 47,0% та на 38,4% у дівчат та PWC170 у юнаків на 13,5% , у дівчат на 10,1%. Запропонована програма із засобами оздоровчого фітнесу підвищує функціональний рівень дихальної системи, зокрема, життєва ємність легень у юнаків зросла на 11,8%, у дівчат - на 15,6%, проба Штанге з затримкою дихання у юнаків покращився на 23,0 % у дівчат на 16 5%, проба Генчі покращився у юнаків на 19,2%. Засоби оздоровчого фітнесу мають комплексний позитивний вплив на основні компоненти фізичного стану студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe research presents the results of the pedagogical experiment, in which 58 students of Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University of the city of Chernivtsi took part. The study is aimed to determine the complex effects of health-improving fitness on the physical condition of young men and girls. The program for physical education for first-year students, which included means of health-improving fitness was developed. The program was designed for one academic year (2018-2019). The study presents the results of the complex effects of health-improving fitness on the main components of the physical condition of young men and girls. The introduction of the proposed program in the process of physical education of students with healthimproving fitness means significantly (p <0.05; p <0.01) improves the functional ability of the cardiovascular system, manifests itself in an increase in adaptive potential capacity, a decrease in heart rate at rest by 10.6 % in young men and 10.9 % in girls, an increase in the level of physical performance according to indicators of the Ruffier index in boys by 47.0 % in boys and 38.4 % in girls and PWC170 in boys by 13.5 %, in girls by 10.1 %. The proposed program with health-improving fitness means increases the functional level of the respiratory system, in particular, the lung capacity in boys increased by 11.8 %, in girls - by 15.6 %, the Shtange test with breath-holding in boys improved by 23.0 % in girls by 16 5 %, the Genchi test improved in young men by 19.2 %. Health-improving fitness means have complex positive effects on the fundamental components of the physical condition of studentsuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherEditura Universitatea din Pitestiuk_UA
dc.subjecthealth-improving fitnessuk_UA
dc.subjectphysical conditionuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectоздоровчий фітнесuk_UA
dc.subjectфізичний станuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleThe complex effects of health-improving fitness on the physical condition of studentsuk_UA
dc.title.alternativeКомплексний вплив оздоровчого фітнесу на фізичний стан студентівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
health-improving fitness.pdf166,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.