Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2996
Назва: Characteristics of physical conditions of 7-9-year-old schoolchildren within the process of physical education
Інші назви: Характеристика фізичного стану 7-9-річних школярів у процесі фізичного виховання
Автори: Galan, Yaroslav
Галан, Ярослав Петрович
Koshura, Andrii
Кошура, Андрій Вікторович
Moseychuk, Yurii
Мосейчук, Юрій Юрійович
Palichuk, Yurii
Палійчук, Юрій Іванович
Moroz, Olena
Мороз, Олена Олександрівна
Tsybanyuk, Oleksandra
Цибанюк, Олександра Олександрівна
Yarmak, Olena
Ярмак, Олена Миколаївна
Ключові слова: Сharacteristics, physical condition, schoolchildren, physical education.;Характеристика, фізичний стан, школярі, фізична культура.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Editura Universitatea din Pitesti
Бібліографічний опис: Characteristics of physical conditions of 7-9-year-old schoolchildren within the process of physical education/ Yaroslav Galan, Koshura Andrii, Moseychuk Yuriy, Yurii Paliichuk, Olena Moroz, Oleksandra Tsybanyuk, Olena Yarmak// Journal of Physical Education and Sport, Volume18, 30 November 2018, Номер статьи 297, Pages 1999 – 2007. Doi:10.7752/Jpes. 2018.S5297
Короткий огляд (реферат): Introduction: Child's body is a complex self-regulating system, the formation of which is influenced both by the genetic factor and the environmental factors. The younger school age is characterized by an active process of formation of morpho-functional structures of the body. The objective of this study is to monitor the physical condition in seven-to-nine-year-old children in the process of physical education. Material and methods: The study was carried out on the basis of secondary schools No. 6, No. 30, No. 27, No. 33 and No. 22 during 2016-2017 school year. Altogether 595 pupils of primary school age (n = 595) were involved in the study, including 210 schoolchildren of 7 years, 200 schoolchildren of 8 years old, and 185 schoolchildren of 9 years. For the samples that corresponded to the normal distribution law, the parametric Student's t-test was used; for the samples that did not correspond to the normal distribution law, the nonparametric Kruskal-Wallis criterion was used. Results: it has been found out that the results of monitoring of the physical condition of the schoolchildren aged 7-9 years indicate the regular processes of biological development of the body. The results of physical fitness indicate a high variability in the parameters of flexibility and coordination of movements. The incidence rate among schoolchildren was high; according to the class of diseases, the respiratory diseases, which are seasonal, are in the first place. Conclusion: the results of monitoring of the physical condition of schoolchildren indicate positive dynamics in all sex-age groups of indicators of physical development, functional status, physical performance and physical fitness. The results of monitoring of the 2016-2017 school year enabled effective implementation of the corrections in the educational process.
Опис: Дитячий організм - складна саморегулююча система, на формування якої впливає як генетичний фактор так і фактори навколишнього середовища. Молодший шкільний вік характеризується активним процесом формуванням морфо-функціональних структур організму. Сформований в дитячі роки оптимальний функціональний стан організму служить основою високого рівня фізичного здоров'я в майбутньому. Мета дослідження: провести моніторинг фізичного стану школярів 7-9 років в процесі фізичного виховання. Матеріали і методи: дослідження проводилось протягом 2016-2017 навчального року. В науковому дослідженні прийняло участь 595 (n=595) учнів молодшого шкільного віку, зокрема 210 школярів 7 років; 200 школярів 8 років; та 185 школярів 9 років. Методи досліджень були наступними: аналіз і узагальнення спеціальної науково-методичної літератури та документальних матеріалів, педагогічні методи дослідження, антропометричні, фізіологічні методи, методи математичної статистики. Для вибірок, які відповідали закону нормального розподілу використовували параметричний Student’s t-test, для вибірок, які не відповідають закону нормального розподілу використовували непараметричний критерій Краскела-Уолліса. Результати: результати моніторингу фізичного стану школярів 7-9 років вказують на закономірні процеси біологічного розвитку організму. Усі досліджувані показники фізичного розвитку мали позитивну динаміку протягом навчального року. Середньостатистичні показники функціонального стану серцево-судинної та дихальної системи знаходились у межах статевовікових норм. Фізична працездатність знаходилась на низькому рівні, хоча і спостерігається позитивна динаміка протягом навчального року. Результати фізичної підготовленості вказують на високу варіативність показників гнучкості та координації рухів. Рівень захворюваності у школярів був високим, за класами хвороб на першому місці хвороби органів дихання, яким властива сезонність. Висновок: результати моніторингу фізичного стану школярів вказують на позитивну динаміку у всіх статево вікових групах показників фізичного розвитку, функціонального стану, фізичної працездатності та підготовленості. Результати наших досліджень підтвердили й доповнили вже відомі розробки в аспекті проблеми, що вивчалася. Отримані результати моніторингу за 2016-2017 навчальний рік дали змогу ефективно здійснювати корекцію навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2996
ISSN: ISSN: 2247 - 806X; ISSN: 2247 – 8051
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Schoolchildren.pdf232,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.