Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2946
Назва: Optimization of psychophysiological indicators of adolescents by means of sport orienteering
Інші назви: Оптимізація психофізіологічних показників підлітків за допомогою спортивного орієнтування
Автори: Благій, Олександра Леонідівна
Blagii, Oleksandra
Березовський, Василь Анатолійович
Berezovskyi, Vasyl
Балацька, Лариса Василівна
Balatska, Larisa
Кисилиця, Оксана Миколаївна
Kyselytsia, Oksana
Палічук, Юрій Іванович
Palichuk, Yurii
Ярмак, Олена Миколаївна
Yarmak, Olena
Ключові слова: orienteering, teaching methodology, physical education, high school students;орієнтування, методика викладання, фізичне виховання, старшокласники
Дата публікації: 2018
Видавництво: Editura Universitatea din Pitesti
Бібліографічний опис: Optimization of psychophysiological indicators of adolescents by means of sport orienteering/ Oleksandra Blagii, Vasyl Berezovskyi, Larisa Balatska, Oksana Kyselytsia, Yurii Palichuk, Olena Yarmak// Journal of Physical Education and Sport, Volume 18, 30 April 2018, Номер статьи 75, Pages 526 – 531. DOI:10.7752/jpes.2018.s175
Короткий огляд (реферат): Analysis of scientific and methodological literature testifies about the importance of schooling period for the formation of a fully developed personality, creating the basis for further harmonious development. The availability and effectiveness of using sports orienteering in organizing and conducting practices with senior pupils at the Physical Education lessons, allows to solve the issues typical for a modern school. The aim of the research is to theoretically substantiate, develop and experimentally test the teaching methods of orienteering in high school students in the process of physical education. On the basis of the conducted studies, it was developed the orienteering teaching methodology which includes the goal and objective of training, motivation of educational activity, thematic planning, control and management of the educational process. It was established a significant (p<0.01) increase in the average statistical results, characterizing cognitive functions in girls and in young men. There was a significant improvement (p<0.05) in indices of well-being, activity, mood in the students of the EG. It was observed positive dynamics of functional indicators and indicators of physical readiness.
Опис: Аналіз наукової та методичної літератури свідчить про важливість шкільного періоду для формування всебічно розвиненої особистості, створюючи основу для подальшого гармонійного розвитку. Наявність та ефективність використання спортивного орієнтування в організації та проведенні занять зі старшокласниками на уроках фізичної культури дозволяє вирішити питання, характерні для сучасної школи. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методи навчання орієнтування у старшокласників у процесі фізичного виховання. На основі проведених досліджень була розроблена методика навчання орієнтування, яка включає мету та завдання навчання, мотивацію навчальної діяльності, тематичне планування, контроль та управління навчальним процесом. Встановлено значне (p <0,01) збільшення середньостатистичних результатів, що характеризують когнітивні функції у дівчат та юнаків. Відбулося значне покращення (р <0,05) показників самопочуття, активності, настрою в учнів ЕГ. Спостерігалася позитивна динаміка функціональних показників та показників фізичної підготовленості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2946
ISSN: 2247 - 806X
2247 – 8051
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art 75.pdf206,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.