Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвінціцький, Ярослав Григорович-
dc.contributor.authorSvintsitskyi, Yaroslav-
dc.date.accessioned2024-12-20T07:55:43Z-
dc.date.available2024-12-20T07:55:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСвінціцький Я. Г. Особливості управління маркетингом у сучасних умовах (за матеріалами ТОВ «Компанія БІОВЕТ») : Кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; наук. кер.: О. І. Шемігон. - Біла Церква, 2024. - 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13107-
dc.descriptionThe concept, essence of marketing, management of marketing activities of the enterprise were investigated; an analysis of marketing models that exist in theory and practice was made and their role in managing the marketing activities of the enterprise was determined; an analysis of the marketing activities of the studied enterprise was made; an assessment of the effectiveness of the marketing activities of "BIOVET COMPANY" LLC was made; directions for improving the marketing management system of this enterprise were developed.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено поняття, сутність маркетингу, управління маркетинговою діяльністю підприємства; зроблено аналіз моделей маркетингу, що існують в теорії і практиці та визначено їх роль в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства; здійснено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства; зроблено оцінку ефективності маркетингової діяльності ТОВ «КОМПАНІЯ БІОВЕТ»; розроблено напрямки удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю даного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинг, управління, функції маркетингу, концепції маркетингу, маркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectmarketing, management, marketing functions, marketing concepts, marketing managementuk_UA
dc.titleОсобливості управління маркетингом у сучасних умовах  (за матеріалами ТОВ «Компанія БІОВЕТ»)uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of marketing activities managing in modern conditions (based on the materials of "BIOVET Company" LLC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138(477.41)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свінціцький Я.pdf778,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.