Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10269
Назва: | Психолого-педагогічні особливості формування професійної мотивації студентів |
Інші назви: | Psychological-pedagogical peculiarities of the formation of professional motivation of students |
Автори: | Шепета, Світлана Володимирівна Shepeta, Svetlana |
Ключові слова: | педагогіка, психологія, студенти, професійна мотивація, ринок освіти, ринок праці, конкурентноспроможність;Pedagogy, Psychology, Students, Professional Motivation, Education Market, Labor Market, Competitiveness |
Дата публікації: | бер-2018 |
Бібліографічний опис: | Шепета С. В. Психолого-педагогічні особливості формування професійної мотивації студентів [Електронний ресурс]: Методичний портал. – Електрон. дан. (1 файл) . – 2018. – Режим доступу: hpp ://metodportal.com/node/69384. – Назва з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У даній методичній роботі аналізуються концептуальні засади формування професійної мотивації студентів. Представлено структурно-функціональний аналіз форм та засобів взаємодії сучасного ринку освіти і ринку праці. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації, студентів як фактора конкурентності на ринку праці. |
Опис: | In this methodical work the conceptual principles of formation of professional motivation of students are analyzed. The structural-functional analysis of forms and means of interaction of the modern market of education and the labor market is presented. Practical recommendations for managing the process of formation of professional motivation, students as a factor of competitiveness in the labor market have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10269 |
УДК: | 37.04+159.9 |
Розташовується у зібраннях: | Інші публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti.pdf | 889,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.