Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-4 зі 4.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності аграрних підприємствВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Шупик, Сергій Миколайович; Shupik, Sergiy
2018Складові системи управління маркетинговою діяльністю підприємств м’ясного птахівництваШупик, Сергій Миколайович; Shupik, Sergiy
2022Стратегічне планування як основа управління розвитком молочного скотарства в контексті продовольчого забезпечення країниБиба, Валентина Анатоліївна; Byba, Valentina; Утеченко, Дар’я Миколаївна; Utechenko, Darya; Шупик, Сергій Миколайович; Shupyk, Serhiy; Свиноус, Надія Іванівна; Svinous, Nadiya
2022Формування системи стратегічного управління витратами в сільськогосподарських підприємствах з виробництва молокаБиба, Валентина Анатоліївна; Byba, Valentina; Утеченко, Дар’я Миколаївна; Utechenko, Darya; Шупик, Сергій Миколайович; Shupyk, Serhiy