Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПовар-Бобровська, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorPovar-Bobrovska, Iryna-
dc.date.accessioned2024-01-31T08:46:38Z-
dc.date.available2024-01-31T08:46:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПовар-Бобровська І.В. Формування системи стратегічного маркетингового управління підприємством (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод») : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Ю.С. Гринчук, професор. Біла Церква, 2023. 123 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9420-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological approaches to the process of forming a system of strategic marketing management of an enterprise, the evaluation of the effectiveness of management of the financial and marketing activities of the enterprise, and the justification of scenarios for the development of the system of strategic marketing of relationships in the company under study. Strategic alternatives for improving the marketing activity of the researched company and variants of the basic scenarios of the communication strategy, necessary for the formation of strategic marketing of relationships in «Yahotynskyi Oil Factory» SLC.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних підходів до процесу формування системи стратегічного маркетингового управління підприємством, здійсненню оцінки ефективності управління фінансовою та маркетинговою діяльністю підприємства та обгрунтуванню сценаріїв розвитку системи стратегічного маркетингу взаємовідносин в досліджуваному товаристві. Запропоновано стратегічні альтернативи покращення маркетингової діяльності досліджуваного товариства та варіанти базових сценаріїв комунікаційної стратегії, необхідних для формування стратегічного маркетингу взаємовідносин у ТДВ «Яготинський маслозавод».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмолочна продукціяuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectdairy productsuk_UA
dc.titleФормування системи стратегічного маркетингового управління підприємством (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the strategic marketing management system of the enterprise (based on materials of "Yahotynskyi Oil Factory" SLC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:005.21:658.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Povar-Bobrovska.pdf474,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.