Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриневич, Наталія Євгеніївна-
dc.contributor.authorGrynevych, Nataliia-
dc.contributor.authorХом’як, Олександр Андрійович-
dc.contributor.authorKhomiak, Oleksandr-
dc.contributor.authorСлюсаренко, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorSliusarenko, Alla-
dc.contributor.authorПукало, Петро Ярославович-
dc.contributor.authorPukalo, Petro-
dc.contributor.authorСвітельський, Микола Михайлович-
dc.contributor.authorSvitelskyi, Mykola-
dc.contributor.authorСтаростенко, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorStarostenko, Iryna-
dc.date.accessioned2023-12-15T08:05:47Z-
dc.date.available2023-12-15T08:05:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФормування професійних компетентностей у здобувачів освітніх програм «Водні біоресурси та аквакультура» в Білоцерківському національному аграрному університеті // Н.Є. Гриневич, О.А. Хом’як, А.О. Слюсаренко та ін. // Таврійський науковий вісник. Серія: Сільськогосподарські науки. – 2023. – Вип. 133. – С. 313-319. doi:10.32782/2226-0099.2023.133.42uk_UA
dc.identifier.issn2226-0099-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9234-
dc.descriptionThe basis for the socio-economic development of the country is the management of agar production by highly professional and competent specialists, especially in the conditions of martial law. The agricultural sector is one of the strategic ones, as it is directly related to national food security, the health of citizens and the preservation of the surrounding natural environment. Specialists of specialty 207 “Aquatic Bioresources and Aquaculture” occupy a significant share in the agricultural sector. This article highlights the peculiarities of the formation of professional competences of higher education students of the educational programs “Aquatic Bioresources and Aquaculture” of the first (bachelor's) and second (master's) levels of Bila Tserkva National Agrarian University. It was determined that a specialist in modern conditions should possess management decision-making skills, be flexible in the market environment, solve production issues in the direction of aquaculture development, thoroughly know the principles and methods of cultivating aquatic organisms in natural conditions and conditions using recirculating water systems, acclimatization, reacclimatization, feeding, selection, ichthyopathology, hydrobiology, fishing, reproduction, protection, rational use of aquatic biological resources on water bodies of Ukraine, to have information on the number of populations of aquatic biological resources within the water areas of the water fund of Ukraine, to know the ecological state of rivers, reservoirs, and seas. In addition, the specialist must be able to apply the latest technologies, collect and analyze information, operate with regulatory documentation, legislative acts, resolutions and instructions. Of great importance in the formation of a specialist is the practical training of the student of higher education at work, constant communication with scientists, the use of distance learning methods and self-education. Our research has shown that the formation of professional competencies of future specialists in specialty 207 “Aquatic bioresources and aquaculture” takes place in the direction of practical training by specialty and is determined by educational programs.uk_UA
dc.description.abstractОсновою для соціально-економічного розвитку країни є ведення агарного виробництва високопрофесійними і компетентними фахівцями, особливо в умовах воєнного стану. Аграрний сектор є одним з стратегічних, так як пов’язаний напряму з національною харчовою безпекою, здоров’ям громадян та збереженням навколишнього природнього середовища. Значну частку в аграрному секторі займають саме фахівці спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура». У даній статті висвітлено особливості формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти освітніх програм «Водні біоресурси та аквакультура» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів Білоцерківського національного аграрного університету. Визначено, що фахівець у сучасних умовах повинен володіти навичками прийняття управлінських рішень, бути гнучким у ринковому середовищі, вирішувати питання виробничого характеру у напрямку розвитку аквакультури, досконало знати принципи та методи культивування водних організмів в природних умовах та умовах з використанням рециркуляційних аквасистем, акліматизації, реакліматизації, годівлі, селекції, іхтіопатології, гідробіології, ведення промислу, відтворення, охорони, раціонального використання водних біоресурсів на водних об’єктах України, володіти інформацією про чисельність популяцій водних біоресурсів у межах акваторій водного фонду України, знати екологічний стан річок, водосховищ, морів. Крім того фахівець повинен вміти застосовувати новітні технології, проводити збір інформації і аналізувати, оперувати нормативно-правовою документацією, законодавчими актами, постановами та інструкціями. Великого значення при формуванні фахівця має практична підготовка здобувача вищої освіти на виробництві, постійний зв’язок з науковцями, використання дистанційних методів навчання та самоосвіта. Проведені нами дослідження показали, що формування професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура» проходять у напрямку практичної підготовки за фахом та визначається освітніми програмами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectводні біоресурси та аквакультураuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectprofessional competencesuk_UA
dc.subjectwater bioresources and aquacultureuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjecteducational programuk_UA
dc.titleФормування професійних компетентностей у здобувачів освітніх програм «Водні біоресурси та аквакультура» в Білоцерківському національному аграрному університетіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of professional competences of students of the educational programs “Aquatic Bioresources and Aquaculture” at Bila Tserkva National Agrarian Universityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.14uk_UA
dc.identifier.doi10.32782/2226-0099.2023.133.42-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_profesiinykh.pdf586,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.