Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочеригін, Леонід Юрійович-
dc.contributor.authorKocheryhin, Leonid-
dc.contributor.authorГладілін, Валерій Миколайович-
dc.contributor.authorHladilin, Valerii-
dc.contributor.authorСидорко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorSydorko, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-06-04T17:43:17Z-
dc.date.available2023-06-04T17:43:17Z-
dc.date.issued2022-05-30-
dc.identifier.citationКочеригін Л.Ю. Правові аспекти відведення земель для будівництва доріг загального користування / Кочеригін Л.Ю., Гладілін В.М. Сидорко Н.Я. // Містобудування та територіальне планування: наук.-техн. збірник. – Київ: КНУБА, 2022. – Вип. 80. – С. 219-231uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8684-
dc.descriptionTheoretical questions and the procedure for allocating land plots for the construction of public roads are revealed. The highway system is an integral part of the national unified transport system. Over the years, the composition of the traffic flow has changed, the highway network has expanded, and planning has improved. Also, networks of international and domestic transport corridors were expanded and road infrastructure was modernized. Solving the problems of the development of the road complex of Ukraine requires significant streamlining on the basis of modern innovations.uk_UA
dc.description.abstractРозкриваються теоретичні питання та процедура відведення земельних ділянок для будівництва доріг загального користування. Система автомобільних доріг є невід’ємною частиною національної єдиної транспортної системи. З роками змінювався склад транспортного потоку, розширювалася мережа автомобільних доріг та покращувалася планування. А також, розширювались мережі міжнародних та внутрішніх транспортних коридорів та відбувалась модернізація дорожньої інфраструктури. Вирішення проблем розвитку дорожнього комплексу України потребує суттєвого впорядкування на основі сучасних інновацій. Визначено, що основою Транспортної стратегії України на період до 2030 р. [25] є економічний, соціальний та екологічний складники. Позитивних результатів неможливо досягти без урахування національних особливостей усієї системи управління галуззю. Тому для забезпечення цілісності системи в галузі необхідний поглиблений аналіз ключових аспектів характеристик руху. Складність правового регулювання земельних відносин у сфері автомобільних перевезень зумовлює актуальність вирішення проблеми раціонального використання земель, а її нормативно-правова база потребує подальшого вивчення та впровадження в господарську діяльність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКНУБАuk_UA
dc.subjectавтомобільні дорогиuk_UA
dc.subjecthighwaysuk_UA
dc.subjectвідведення земельuk_UA
dc.subjectallocation of landsuk_UA
dc.subjectземельне законодавствоuk_UA
dc.subjectland legislationuk_UA
dc.subjectправовий режимuk_UA
dc.subjectlegal regimeuk_UA
dc.subjectпроцесуальний порядокuk_UA
dc.subjectprocedural orderuk_UA
dc.subjectтранспортне будівництвоuk_UA
dc.subjecttransport constructionuk_UA
dc.titleПравові аспекти відведення земель для будівництва доріг загального користуванняuk_UA
dc.title.alternativeLegal aspects of land allocation for the construction of public roadsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc625.7/.8:332.6uk_UA
dc.identifier.doi10.32347/2076-815X.2022.80.219-234-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кочеригін. Правові аспекти. Містобуд, 80, 2022.pdf339,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.