Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8434
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цвид-Гром, Олена Петрівна | - |
dc.contributor.author | Tsvid-Grom, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T07:56:13Z | - |
dc.date.available | 2023-03-07T07:56:13Z | - |
dc.date.issued | 2022-12-20 | - |
dc.identifier.citation | Цвид-Гром О.П. Цифрова трансформація освіти у вищій школі: виклики сьогодення / О.П. Цвид-Гром // Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна», 20 - 21 грудня 2022 р.). - Біла Церква, 2022. - С. 3-4. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8434 | - |
dc.description | Today, digitization is identified as a priority direction for the modernization of Ukrainian education. According to the Concept of Digital Competence Development until 2025, the approved plan of measures for its implementation, as well as according to the legislative provisions of the Ministry and the Digital Transformation Committee of Ukraine, the education system is one of the key institutions within which the conditions for the development of digital literacy are created. It was determined that digital transformations are aimed at increasing the productivity of the educational process, building individual learning trajectories, managing one's own learning results, virtual and augmented reality, and will provide society with a confident transition into the digital age. | uk_UA |
dc.description.abstract | На сьогодні цифровізацію визначено пріоритетним напрям модернізації української освіти. Відповідно до Концепції розвитку цифрових компетентностей до 2025 року, затвердженого плану заходів щодо її реалізації, а також згідно з законодавчими положеннями Міністерства та комітету цифрової трансформації України, система освіти є одним із ключових інститутів, у межах якого створюються умови для розвитку цифрової грамотності. Визначено, що цифрові трансформації зорієнтовані на зростання продуктивності освітнього процесу, вибудовування індивідуальних траєкторій навчання, управління власними результатами навчання, віртуальну і доповнену реальність та забезпечать суспільству впевнений перехід у цифрову епоху. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Білоцерківський інститут економіки та управління університету «Україна» | uk_UA |
dc.subject | Цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | Digitization of education | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | online learning | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | інтернет-технології | uk_UA |
dc.subject | Internet technologies | uk_UA |
dc.subject | онлайн-ресурси | uk_UA |
dc.subject | online resources | uk_UA |
dc.title | Цифрова трансформація освіти у вищій школі: виклики сьогодення | uk_UA |
dc.title.alternative | Digital transformation of education in higher education: today's challenges | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:004 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsyfrova_ transformatsiya.pdf | 525,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.