Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7238
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвієнко, Валентина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Гриценюк, Сніжанна Сергіїївна | - |
dc.contributor.author | Matvienko, Valentyna | - |
dc.contributor.author | Hrytseniuk, Snizhana | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T12:32:06Z | - |
dc.date.available | 2022-02-09T12:32:06Z | - |
dc.date.issued | 2021-04 | - |
dc.identifier.citation | Матвієнко В.М., Гриценюк С.С. Моніторинг психологічного стану педагога в умовах пандемії COVID-19: теоретичні роздуми та практичні рекомендації // Фахова передвища освіта. - 2021. - №4. - С. 138-140. - Бібліогр.: 3 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7238 | - |
dc.description | World pandemic of sharp respiratory illness of COVID - 19, caused by a coronaviruses SARS - CoV - 2, and its consequences became one of the most serious challenges to humanity for the last seventy years. In reply to a pandemic, substantial change took place in the vital functions of every habitant of the planet, including Ukrainians. A pandemic of the coronaviruses showed, how important the profession of a teacher is, who right behind doctors, appeared up-front fight against the illness and its consequences. Taking into account all the events, the psychological service must undertake the large volume of work concerning the overcoming of consequences and decision of the present psychological problems caused by a pandemic. Psychologists outline a few directions that will give an opportunity to take us under control the mental condition. | uk_UA |
dc.description.abstract | Всесвітня пандемія гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідки стали одними із найбільш серйозних викликів людству за останні сімдесят років. У відповідь на пандемію відбулись суттєві зміни у життєдіяльності кожного жителя планети, зокрема і українців. Пандемія коронавірусу вказала, наскільки важлива професія педагога, які, слідом за лікарями, виявилися на «передовій» боротьби з хворобою та її наслідками. З огляду на всі події психологічна служба має взяти на себе великий об’єм роботи щодо подолання наслідків і вирішення наявних психологічних проблем, спричинених пандемією. Психологи окреслюють кілька напрямків, які дадуть змогу нам взяти під контроль свій психічний стан. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Немішаєво, Науково-методичний центр ВФПО | uk_UA |
dc.subject | всесвітня пандемія COVID-19 | uk_UA |
dc.subject | вірус | uk_UA |
dc.subject | карантинні обмеження | uk_UA |
dc.subject | наслідки пандемії | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | паніка | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | психологічна служба | uk_UA |
dc.subject | відчуття котролю | uk_UA |
dc.subject | антистрес-алгоритм. | uk_UA |
dc.subject | world pandemic of COVID-19 | uk_UA |
dc.subject | virus | uk_UA |
dc.subject | quarantine restrictions | uk_UA |
dc.subject | consequences of a pandemic | uk_UA |
dc.subject | anxiety | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | panic | uk_UA |
dc.subject | system of education | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | sense of control | uk_UA |
dc.subject | anti-stress algorithm | uk_UA |
dc.subject | psychological service | uk_UA |
dc.title | Моніторинг психологічного стану педагога в умовах пандемії COVID-19: теоретичні роздуми та практичні рекомендації | uk_UA |
dc.title.alternative | Monitoring of the psychological state of a teacher under the condition of the pandemic COVID-13: theoretical reflections and practical recommendations | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9.07:378.094 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monitory_ng psy_xologichnogo stanu_.pdf | 678,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.