Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаровойтова, Алла Андріївна-
dc.contributor.authorПоліщук, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorStarovoitova, Alla-
dc.contributor.authorPolishchuk, Nataliia-
dc.date.accessioned2021-12-08T07:52:57Z-
dc.date.available2021-12-08T07:52:57Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationСтаровойтова А.А., Поліщук Н.В. Організація дистанційного навчання в умовах карантину // Фахова передвища освіта. – 2021. - №4. - С. 23 – 28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7051-
dc.descriptionDistance learning will function successfully if there is an effective interaction between the all participants of the educational process. The interaction between the college administration, teachers, students and their parents is especially important under the distance learning conditions when there is no teacher next to the student.uk_UA
dc.description.abstractДистанційне навчання буде успішно функціонувати тільки тоді, коли буде ефективна взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу. Особливо важлива в умовах дистанційного навчання, коли викладача немає поруч, взаємодія між адміністрацією коледжу, викладачами, студентами і батьками. Врахувавши досвід минулих років, вивчивши побажання педагогічного колективу коледжу ми вибрали для дистанційного навчання інструменти і сервіси Google Workspace (G Suit). Створили акаунти (облікові записи) викладачів і студентів. Викладачі для кожної навчальної дисципліни створили Classroom (класні кімнати). Онлайн заняття проводимо за допомогою сервісу Meet, користуємося всіма доступними сервісами. У рамках таких єдиних підходів викладачі, користуючись aкадемічною свободою, можуть обирати зручні для них форми, методи і зaсоби дистанційного навчання. Навчальні заняття проводяться в синхронному режимі згідно розкладу, затвердженого директором коледжу. Отримання нaвчальних матеріалів, текстової та графічної частини може бути організоване в асинхронному режимі. Отже, організоване таким чином дистанційне навчання в коледжі, забезпечує можливість реaлізувати право студентів на якісну та доступну освіту в умовах карантину. Після зняття карaнтинних обмежень студенти повертаються до звичaйного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавна установа "НМЦ вищої та фахової передвищої освіти"uk_UA
dc.subjectдистанційне навчaнняuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectелектронна освітня платформаuk_UA
dc.subjectінструменти і сервіси Google Workspace (G Suit)uk_UA
dc.subjectсинхронний та асинхронний режимuk_UA
dc.subjectаутентифікації здобувaчів освітиuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectelectronic educational platformuk_UA
dc.subjecttools and services Google Workspace (G Suit)uk_UA
dc.subjectsynchronous and asynchronous modeuk_UA
dc.subjectauthentication of studentsuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.titleОрганізація дистанційного навчання в умовах карантинуuk_UA
dc.title.alternativeOrganizing distance learning under the quarantine conditionsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.094:37.018.43uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizaciya dy_stancijnogo.pdf208,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.