Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвид-Гром, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorTsvid-Grom, Olena-
dc.contributor.authorНосенко, Марія-
dc.contributor.authorNosenko, Mariia-
dc.contributor.authorРєзнік, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorRieznik, Vita-
dc.contributor.authorБоньковський, Олександр Антонович-
dc.contributor.authorBonkovskyy, Oleksandr-
dc.date.accessioned2021-11-16T20:07:24Z-
dc.date.available2021-11-16T20:07:24Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationОрганізація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти / О. П. Цвид-Гром, М. М. Носенко, В. Г. Рєзнік, О. А. Боньковський // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 236-250.uk_UA
dc.identifier.issn2073-4379-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6964-
dc.descriptionThe article highlights the important role of independent work of students in the process of learning foreign languages ​​in the conditions of distance learning in UHEA. Distance education in the field of foreign languages ​​requires from the teacher careful planning of educational activities of higher education students, monitoring, control and feedback. At the same time, distance learning increases the efficiency of students 'independent work, expands their horizons, ensures the harmonious development of students' cognitive skills, promotes the formation of foreign language communicative competence, guarantees the best result in mastering a foreign language. Distance learning provides an opportunity to build the process of self-learning in the most convenient way for students and receive the necessary means of self-learning. The article emphasizes the importance of adhering to the principles of independent work of students in distance learning in ZVO (the principle of clear connection of independent work with the course of study, taking into account individual abilities, knowledge, skills and abilities of each student, choosing optimal means to achieve educational goals, etc.) . In the conclusions of the article the authors note that the main task of organizing independent work of students in ZVO is not only to optimize its individual types, but also to create conditions to increase activity, independence and responsibility of students in all types of educational activities in distance learning. Activation of independent work of students involves the use of appropriate to their level of educational technology, designed to solve the problem of developing research skills and creative activity. Individualization of independent work of students in the conditions of distance learning promotes increase of success of independent research activity, creates conditions for an independent choice, self-determination and self-realization of the student.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлюється важлива роль самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов в умовах дистанційного навчання уЗВО. Дистанційна освіта в галузі іноземних мов вимагає від викладача ретельного планування навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, моніторингу, контролю та зворотного зв'язку. Водночас дистанційне навчання підвищує ефективність самостійної роботи студентів, розширює їхній кругозір, забезпечує гармонійний розвиток умінь пізнавальної діяльності студентів, сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, гарантує найкращий результат опанування іноземної мови. Дистанційне навчання надає можливість вибудовувати процес самонавчання найбільш зручним для студентів чином та отримувати необхідні засоби самонавчання. У статті наголошується на важливості дотримання принципів організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання у ЗВО (принцип чіткого зв'язку самостійної роботи з курсом навчання, врахування індивідуальних здібностей, рівня знань, навичок та вмінь кожного студента, вибір оптимальних засобів досягнення навчальних цілей тощо). У висновках статті автори зазначають, що головне завдання організації самостійної роботи студентів у ЗВО полягає не тільки в оптимізації її окремих видів, але й у створенні умов для підвищення активності, самостійності та відповідальності студентів у здійсненні всіх видів навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання іноземних мов. Активізація самостійної роботи студентів передбачає застосування відповідних їхньої рівню освітніх технологій, покликана вирішувати завдання розвитку дослідницьких умінь та творчої активності. Індивідуалізація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання сприяє підвищенню успішності самостійної науково-дослідної діяльності, створює умови для самостійного вибору, самовизначення та самореалізації студента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний університет імені В.Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectForeign Languageuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.titleОрганізація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання іноземних мов у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of independent work of students in the conditions of distance learning of foreign languages ​​in institutions of higher educationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147:81’243:004uk_UA
dc.identifier.doi10.26565/2073-4379-2021-38-15-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orhanizatsiya_samostiynoyi.pdf2,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.