Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСушко, Вікторія Олександріївна-
dc.contributor.authorSushko, Viktoria-
dc.date.accessioned2021-09-21T16:08:05Z-
dc.date.available2021-09-21T16:08:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСушко В.О. Стратегічне маркетингове управління підприємством (на прикладі діяльності ПАТ «МОНФАРМ»): кваліфікаційна робота магістра: .спеціальність 073 - Менеджмент / В.О. Сушко; керівник В.А. Биба. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6718-
dc.descriptionThe object of research of the final qualification work is the process of strategic marketing management of the enterprise, and the subject of research - theoretical and applied aspects of the formation of strategic marketing management of the enterprise PJSC "Monpharm". Research methods. The following research methods were used to improve the strategic marketing management of PJSC "Monpharm": methodological elements of scientific abstraction, system analysis, methods of tabular and graphical expression of analytical data, correlation and regression analysis, ABC analysis, factor analysis, elimination and more.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи виступає процес стратегічного маркетингового управління підприємством, а предметом дослідження - теоретичні та прикладні аспекти формування стратегічного маркетингового управління підприємством ПАТ «Монфарм». Методи дослідження. При вдосконаленні стратегічного маркетингового управління ПАТ 'Монфарм» використовувалися наступні методи дослідження: методологічні елементи наукового абстрагування, системного аналізу, методи табличного і графічного вираження аналітичних даних, кореляційно-регресійний аналіз, АВС-аналіз, факторний аналіз, елімінування тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectфармацевтична галузьuk_UA
dc.subjectpharmaceutical industryuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.titleСтратегічне маркетингове управління підприємством (на прикладі діяльності ПАТ «МОНФАРМ»)uk_UA
dc.title.alternativeStrategic marketing management of the enterprise (on the example of PJSC "MONPHARM")uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc005.21uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strategichne.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.