Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorPryjmak, Oleg-
dc.date.accessioned2021-09-19T11:55:46Z-
dc.date.available2021-09-19T11:55:46Z-
dc.date.issued2020-12-18-
dc.identifier.citationПриймак О.О. Оцінка конкурентного середодища на ринку страхових послуг на матаріалах ПрАТ СК «Провідна»: Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: Н.О. Рибак, к.е.н., доцент – Біла Церква., 2020. – 128 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6665-
dc.descriptionTheoretical aspects of economic categories that characterize the competitiveness of insurance services are studied. The scientific methodology of the research is based on the study of the essence and methods of assessing the competitiveness of a specific product - insurance service using methods of economic - statistical analysis and economic - mathematical modeling. , system and complexapproaches. The current state and prospects of creating a competitive environment in the market of insurance services are studied. Competitiveness of insurance services is the main condition for the company's competitiveness in the market, an important basis for the profitability of its activities. It is concluded that the assessment of the competitiveness of insurance services is necessary to justify the decisions made in: a comprehensive study of the market assessment of sales prospectsservices; setting and adjusting prices for services; quality control. The obtained results can be used in practice to form an effective mechanism for managing an insurance company to ensure the stability of functioning in a market economy.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти економічних категорій що характеризують конкурентноспроможність страхових послуг. Наукова методологія дослідження базується на вивченні сутності та методів оцінки конкурентоспроможності специфічного товару – страхової послуги із застосуванням методів економіко – статистичного аналізу та економіко – математичного моделювання .У процесі дослідження використовувалися різні прийоми і методи: аналізу і синтезу, поєднання кількісного та якісного аналізу, метод порівнянь, системного та комплексного підходів. Досліджено сучасний стан та перспективи створення конкурентного середовища на ринку страхових послуг . Конкурентноспроможність страхових послуг є головною умовою конкурентоспроможності компанії на ринку, важливою основою прибутковості її діяльності . Зроблено висновок ,що оцінка конкурентоспроможності страхових послуг необхідна для обґрунтування прийнятих рішень при: комплексному вивченні ринку оцінці перспектив продажу послуг; встановленні і коригуванні цін на послуги; контролі якості. Одержані результати можуть бути використані в практиці для формування ефективного механізму управління страховою компанією для забезпечення стабільності функціонування в умовах ринкової економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectстраховий продукт, страхова послуга, страхова компанія, страховий поліс, конкуренціяuk_UA
dc.subjectinsurance product, insurance service, insurance company, insurance policy, competitionuk_UA
dc.titleОцінка конкурентного середовища на ринку страхових послуг (на матеріалах ПрАТ СК "Провідна")uk_UA
dc.title.alternativeAssessment of a competitive environment on the insurance market (on materials PJSC "Leading")uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
otsinka konkurentnoho.pdf3,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.