Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна, Руслана Павлівна-
dc.contributor.authorZadorozhna, Ruslana-
dc.date.accessioned2021-07-26T11:50:54Z-
dc.date.available2021-07-26T11:50:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗадорожна Р. П. Корпоративна соціальна відповідальність як засіб зміцнення бренду компанії в умовах поведінкової економіки. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2021 р.)] / відп. ред. О.М. Павлова, К. В. Павлов, Л. В. Шостак, А. М. Лялюк – Луцьк, 2021. С. 500-502.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6506-
dc.descriptionNowadays transformation of the realities of economic life and its theoretical reflection in scientific concepts is embodied in the transition from the classical vision of the way economic actors interact and make economically important decisions based on rationality to models of behavioral economics with priority on irrational, i.e. intuitive, emotional, psychological and other motives which control the actions of individuals in conditions of uncertainty. With such a question, the role of the company's brand as a means of interaction with consumers of its products or services grows.uk_UA
dc.description.abstractТрансформація реалій економічного життя та його теоретичного відображення в наукових концептах втілюється наразі в переході від класичного бачення способу взаємодії економічних акторів та ухвалення ними економічно важливих рішень на засадах раціональності до моделей поведінкової економіки з пріоритетом уваги на ірраціональні, тобто інтуїтивні, емоційні, психологічні тощо мотиви, які керують вчинками індивідів в умовах невизначеності. За такої постановки питання зростає роль бренду компанії як засобу взаємодії зі споживачами її продукції чи послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectкорпоративний брендuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectповедінкова економікаuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcorporate branduk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectbehavioral economicsuk_UA
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність як засіб зміцнення бренду компанії в умовах поведінкової економікиuk_UA
dc.title.alternativeCorporate social responsibility as a means of strengthening the company's brand in a behavioral economyuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc334.78.005.35(082)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
corp_soc_responcibility.pdf874,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.