Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorПогорелая, Светлана Григорьевна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-04-17T09:59:47Z-
dc.date.available2018-04-17T09:59:47Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/612-
dc.descriptionПогоріла С. Г. Спрямованість професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва у вищому навчальному закладі / С. Г. Погоріла // Молодий вчений. – 2017. – Вип. 12.1 (52.1).- С.72-76.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена професійно-педагогічній підготовці магістрів з економіки і підприємництва у вищому навчальному закладі . Здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва та обґрунтовано її доцільність. У статті визначено, що професійно-педагогічна підготовка магістрів з економіки і підприємництва у ВНЗ має бути спрямованою на формування у студентів досвіду пізнавальної діяльності, практичної діяльності, творчого педагогічного мислення, емоційно-оцінного ставлення до професії науково-педагогічного працівника. В статье проанализированы проблемы подготовки будущих магистров по экономике и предпринимательству к профессионально-педагогической деятельности в высшем учебном заведении. Определена направленность профессионально-педагогической подготовки магистров по экономике и предпринимательству на формирование у студентов опыта познавательной деятельности, практической деятельности, творческого педагогического мышления и эмоционально-оценочного отношения к профессии научно-педагогического работника. The article highlights professional and pedagogical training of Masters in Economics and Entrepreneurship at higher educational establishments. The theoretical analysis of the problems of professional and pedagogical training of Masters in Economics and Entrepreneurship has been carried out. Similarly, its rationality has been substantiated. The professional and pedagogical training of Masters in Economics and Entrepreneurship in higher educational establishments as defined in the article should be aimed at fostering students’ experience of cognitive activity, practical work, innovative pedagogical approach, emotional and appraisal attitude towards the profession of a scientific and pedagogical worker.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофессиональньно -педагогическая подготовкаuk_UA
dc.subjectprofessional and pedagogical traininguk_UA
dc.subjectмагістр з економіки і підприємництваuk_UA
dc.subjectмагистр по экономике и предпринимательствуuk_UA
dc.subjectMaster in Economics and Entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectвикладач вищого навчального закладуuk_UA
dc.subjectпреподаватель высшего учебного заведенияuk_UA
dc.subjectteacher of a higher educational establishmentuk_UA
dc.titleСпрямованість професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва у вищому навчальному закладіuk_UA
dc.title.alternativeНаправленность профессионально -педагогической подготовки магистров по экономике и предпринимательству в высшем учебном заведенииuk_UA
dc.title.alternativeProfessional and pedagogical orientation of masters in economics and entrepreneurship at higher educational establishmentsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udcУДК 378.046-021.66:33uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spramovanist_ pro.pdf345,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.