Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Ілона Ігорівна-
dc.contributor.authorDenysenko, Ilona-
dc.contributor.authorТарасюк, Анна Миколаївна-
dc.contributor.authorTarasiuk, Anna-
dc.date.accessioned2021-03-23T07:25:26Z-
dc.date.available2021-03-23T07:25:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДенисенко І. І. Організація курсу дистанційного навчанняіноземної мови у вищій школі / І. І. Денисенко, А. М. Тарасюк // Педагогічні науки. – 2020. – Вип. 91. – С. 118-123. – DOI https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2020-91-17uk_UA
dc.identifier.issn2313-1865-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5923-
dc.descriptionThe article is devoted to one of the advanced formats of foreign language teaching at high school, which effectively complements extramural and full-time forms of education – distance learning. The author emphasizes that the quality and effectiveness of foreign languages distance learning athigher educational establishments Збірник наукових праць 119 depends on effectively organized course; the pedagogical skills of teachers, participating in the educational process; the quality of applied methodical content. The main principles of foreign languages distance learning in higher education has been covered, the means of improving the quality and effectiveness of this educational format has been proposed, the key conceptual regulations of foreign languages distance learning has been determined. The article proposes a model for organizing foreign languages distance learning course for future specialists, describes a system to control and monitor the knowledge of all types of speech activities. It is also noted that independent work in the foreign languages distance course at high school should not be passive, but on the contrary, the student should be involved in active cognitive activities, not limited to acquiring foreign language skills, but necessarily includes their practical application; to solve certain communicative tasks in the future professional activity. The article concludes that in the process of organizing the foreign language distance learning course at high school, it is necessary to take into account not only the didactic characteristics and functions of multimedia and telecommunications as a technological basis, but also the conceptual trends of didactic distance learning as a component of modern education. In addition, it is necessary to take into account the specific nature of foreign language teaching in general.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з новітніх форматів навчання іноземної мови у вищій школі, яке ефективно доповнює заочну й очну форми навчання, – дистанційному навчанню. Автори підкреслюють, що якість і результативність дистанційного навчання іноземної мови у вищій школі головним чином залежать від того, наскільки ефективно організований курс; від педагогічної майстерності викладачів, які беруть участь у навчальному процесі; від якісного методичного контенту, що використовується. Викладаються головні принципи дистанційного навчання іноземної мови у вищій школі, пропонуються засоби підвищення якості й результативності цього формату навчання, визначаються ключові концептуальні положення дистанційного навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі. У статті запропонована модель організації курсу дистанційного навчання іноземної мови майбутніх фахівців, описується система контролю та моніторингу знань за всіма видами мовленнєвої діяльності. Зазначається також, що самостійна робота в рамках дистанційного курсу з іноземної мови у вищій школі не повинна бути пасивною, а навпаки, студента слід залучати до активної пізнавальної діяльності, яка не обмежується придбанням іншомовних знань, а обов’язково передбачає їхнє практичне застосування; для розв’язання певних комунікативних завдань у рамках майбутньої професійної діяльності. У статті зроблено висновки, що в процесі організації курсу дистанційного навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі потрібно враховувати окрім дидактичних характеристик і функцій мультимедійних засобів і телекомунікацій як технологічної основи навчання також і концептуальні тенденції дидактичної організації дистанційного навчання як компонента загальної сучасної освітньої системи. Окрім цього, необхідно брати до уваги специфічний характер навчання іноземних мов взагалі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjecthigher educational establishmentuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectмультимедійні засобиuk_UA
dc.subjectmultimedia meansuk_UA
dc.subjectінформаційні й комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectinformation and communicative technologiesuk_UA
dc.subjectінтерактивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectinteractive engagement.uk_UA
dc.titleОрганізація курсу дистанційного навчанняіноземної мови у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of foreign languages distance learning course at High schooluk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.018.43:004.773.7:81’243uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оrhanizatsiia.pdf331,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.