Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorVasylenko, Olena-
dc.date.accessioned2021-03-10T08:41:12Z-
dc.date.available2021-03-10T08:41:12Z-
dc.date.issued2018-12-06-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5826-
dc.descriptionВасиленко О. Відповідність очікуванням споживачів - складова управління якістю вищої аграрної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. "Якість вищої освіти: українська національна система та європейські практики" (Київ, 6-7 грудня 2018 р.) / О. Василенко. - Київ: НУБіП, 2018. - С. 28-29.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження даної публікації є: встановлення очікування батьків абітурієнтів та сформулювати теоретико-методичні основи забезпечення конкурентоспроможності закладів вищої освіти аграрної сфери на ринку освітніх послуг, розробити рекомендації щодо напрямів її покращення. За результатами проведеного дослідження згідно очікувань батьків до якості освіти сформульовано управлінські рішення щодо покращення якості вищої аграрної освіти та підвищення конкурентоспроможності університету. The purpose of the study of this publication is: to establish the expectations of parents of applicants and to formulate theoretical and methodological foundations for ensuring the competitiveness of higher education institutions in the agricultural sector in the market of educational services, to develop recommendations for improvement. According to the results of the study, according to parents' expectations for the quality of education, management decisions were formulated to improve the quality of higher agricultural education and increase the competitiveness of the university.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУБіП Україниuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectаграрна освітаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectagricultural educationuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjectуправление качествомuk_UA
dc.subjectаграрное образованиеuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectобразовательные услугиuk_UA
dc.titleВідповідність очікуванням споживачів - складова управління якістю вищої аграрної освітиuk_UA
dc.title.alternativeCompliance with consumer expectations is a component of quality management of higher agricultural educationuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc006.83:378(4+477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vidpovidnistj_ochakuvannyam.pdf140,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.