Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorVasylenko, Olena-
dc.date.accessioned2021-03-10T06:56:08Z-
dc.date.available2021-03-10T06:56:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2308-1988 (Print)-
dc.identifier.issn2308-2011 (Online)-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5820-
dc.descriptionВасиленко О.І. Теоретичні підходи до трактування категорії "конкурентоспроможність" підприємства / О.І. Василенко // Сталий розвиток економіки, 2019 - №4. - С. 78-88.uk_UA
dc.description.abstractУдосконалено існуючу класифікацію конкурентних переваг наступними ознаками: споживчими, які включають як споживчу платоспроможність, так і рівень задоволення продукцією; постачальницькими, до яких належить забезпечення запчастинами, добривами, насіннєвим матеріалом, племінним молодняком тощо; територіальними, які характеризуються віддаленістю підприємства від ринку; регіональними; спеціалізованими; ринковими; управлінськими; ресурсними та перевагами продукції. Така класифікація є аргументованою з погляду системного підходу, оскільки сільськогосподарське підприємство належить до складних соціально-економічних систем. Запропоновані теоретичні підходи до трактування поняття «конкурентоспроможність підприємства» можуть бути використані при розробці заходів щодо підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання як на внутрішньому, так і зовнішніх ринках. Також методичні підходи до оцінки конкурентних переваг товарів можуть бути використані при розробці бізнес-планів виробничо-господарської діяльності підприємств. The existing classification of competitive advantages has been improved with the following features: consumer, which includes both consumer solvency and level of satisfaction with products; supply, which includes the provision of spare parts, fertilizers, seed, breeding stock, etc.; territorial, characterized by the remoteness of the enterprise from the market; regional; specialized; market; managerial; resource and product benefits. Such classification is justified in terms of the systematic approach, since the agricultural enterprise belongs to complex social and economic systems. The proposed theoretical approaches to the interpretation of the concept of “enterprise competitiveness” can be used in the development of measures to improve the competitiveness of business entities in both domestic and foreign markets. Also, methodological approaches to assessing the competitive advantages of goods can be used in the development of business plans for production and economic activity of enterprises.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМНВЖ "Сталий розвиток економіки"uk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitiveuk_UA
dc.subjectadvantagesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи до трактування категорії "конкурентоспроможність" підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the interpretation of the category of the «enterprise competitiveness»uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc658.11:339.137.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
teoretychni_pidhody.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.