Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрдіна, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorОрдина, Лариса Леонидовна-
dc.contributor.authorOrdinа, Larisa-
dc.date.accessioned2018-04-12T11:48:33Z-
dc.date.available2018-04-12T11:48:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/571-
dc.descriptionОрдіна Л. Л. Світоглядні важелі формування інтелектуальної культури студентів у культуротворчому середовищі ВНЗ / Л.Л. Ордіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : тем. вип. "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору" . – Київ, 2015. – Вип. 36, Т.III (63). - С. 150 – 157.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст поняття «інтелектуальна культура», визначено сутність системного підходу, який представлений сукупністю взаємопов’язаних підсистем внутрішнього і зовнішнього середовища освітньої установи, обґрунтовано світоглядні важелі формування інтелектуальної культури студентів, які виступають динамічним відображенням культурсуб’єктного процесу освіти на основі нагромадження творчого потенціалу особистості у процесі пізнавальної діяльності в культуротворчому середовищі ВНЗ. В статье проанализированы содержание понятия «интеллектуальная культура», определена сущность системного подхода, который представлен совокупностью взаимосвязанных подсистем внутренней и внешней среды образовательного учреждения, обоснованно мировоззренческие рычаги формирования интеллектуальной культуры студентов, выступающих динамическим отображением культурсубьектного процесса образования на основе накопления творческого потенциала личности в процессе познавательной деятельности в культуротворческой среде вуза. The article deals with the concept of «intellectual culture»; author determines the nature of system approach, which is presented as a set of interrelated subsystems of the internal and external surroundings of educational institutions, and substantiates the ideological priorities of students intellectual culture formation who is a dynamic reflection of a subject and cultural educational process on the base of the individual creative potential enrichment in the learning process of the culture-creative surroundings in Higher Educational Institution.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди"uk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectинтелектuk_UA
dc.subjectintelligenceuk_UA
dc.subjectсвітоглядні важеліuk_UA
dc.subjectмировоззренческие рычагиuk_UA
dc.subjectideological prioritiesuk_UA
dc.subjectінтелектуальна культураuk_UA
dc.subjectинтеллектуальная культураuk_UA
dc.subjectintellectual cultureuk_UA
dc.subjectкультуротворче середовище.uk_UA
dc.subjectкультуротворческая средаuk_UA
dc.subjectculturecreative surroundingsuk_UA
dc.titleСвітоглядні важелі формування інтелектуальної культури студентів у культуротворчому середовищі ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeМировоззренческие рычаги формирования интеллектуальной культуры студентов в культуротворческой среде вузаuk_UA
dc.title.alternativeEducational levers of students intellectual culture formation in the culture-creative environment of the universityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.015.311:372.32uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
svіtogljadnі_vazhelі.pdf280,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.