Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/571
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ордіна, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Ордина, Лариса Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Ordinа, Larisa | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T11:48:33Z | - |
dc.date.available | 2018-04-12T11:48:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/571 | - |
dc.description | Ордіна Л. Л. Світоглядні важелі формування інтелектуальної культури студентів у культуротворчому середовищі ВНЗ / Л.Л. Ордіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : тем. вип. "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору" . – Київ, 2015. – Вип. 36, Т.III (63). - С. 150 – 157. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст поняття «інтелектуальна культура», визначено сутність системного підходу, який представлений сукупністю взаємопов’язаних підсистем внутрішнього і зовнішнього середовища освітньої установи, обґрунтовано світоглядні важелі формування інтелектуальної культури студентів, які виступають динамічним відображенням культурсуб’єктного процесу освіти на основі нагромадження творчого потенціалу особистості у процесі пізнавальної діяльності в культуротворчому середовищі ВНЗ. В статье проанализированы содержание понятия «интеллектуальная культура», определена сущность системного подхода, который представлен совокупностью взаимосвязанных подсистем внутренней и внешней среды образовательного учреждения, обоснованно мировоззренческие рычаги формирования интеллектуальной культуры студентов, выступающих динамическим отображением культурсубьектного процесса образования на основе накопления творческого потенциала личности в процессе познавательной деятельности в культуротворческой среде вуза. The article deals with the concept of «intellectual culture»; author determines the nature of system approach, which is presented as a set of interrelated subsystems of the internal and external surroundings of educational institutions, and substantiates the ideological priorities of students intellectual culture formation who is a dynamic reflection of a subject and cultural educational process on the base of the individual creative potential enrichment in the learning process of the culture-creative surroundings in Higher Educational Institution. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" | uk_UA |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | интелект | uk_UA |
dc.subject | intelligence | uk_UA |
dc.subject | світоглядні важелі | uk_UA |
dc.subject | мировоззренческие рычаги | uk_UA |
dc.subject | ideological priorities | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна культура | uk_UA |
dc.subject | интеллектуальная культура | uk_UA |
dc.subject | intellectual culture | uk_UA |
dc.subject | культуротворче середовище. | uk_UA |
dc.subject | культуротворческая среда | uk_UA |
dc.subject | culturecreative surroundings | uk_UA |
dc.title | Світоглядні важелі формування інтелектуальної культури студентів у культуротворчому середовищі ВНЗ | uk_UA |
dc.title.alternative | Мировоззренческие рычаги формирования интеллектуальной культуры студентов в культуротворческой среде вуза | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational levers of students intellectual culture formation in the culture-creative environment of the university | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.015.311:372.32 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
svіtogljadnі_vazhelі.pdf | 280,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.