Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5548
Назва: Handlungs- und Interaktionsorientierung als wesentliche Prinzipien der Gestaltung von Aufgaben und Übungen beim Daf-Unterricht
Інші назви: Орієнтація на дію та взаємодію як основні принципи у розробці завдань та вправ на заняттях з німецької мови як іноземної
Автори: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Ключові слова: Prinzip der Rückwärtsplanung;Принцип зворотного планування;Übung;вправа;Aufgabe;завдання;handlungsorientierter Unterricht;навчання, орієнтоване на дії;Interaktion;взаємодія
Дата публікації: 28-бер-2020
Видавництво: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Бібліографічний опис: Носенко М.М. Handlungs- und Interaktionsorientierung als wesentliche Prinzipien der Gestaltung von Aufgaben und Übungen beim Daf-Unterricht / М.М.Носенко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 27-28 березня 2020 р.).– Біла Церква, 2020. – С.58 – 61.
Короткий огляд (реферат): Акцентовано увагу на важливості застосування принципу зворотного планування у виборі та підготовці вправ та завдань на заняттях іноземної мови, розкрито розуміння діяльнісноорієнтованого підходу
Опис: Der Schwerpunkt liegt auf der Wichtigkeit der Anwendung des Prinzips der umgekehrten Planung bei der Auswahl und Vorbereitung von Übungen und Aufgaben im Fremdsprachenunterricht, was ein Verständnis des aktivitätsorientierten Ansatzes zeigt.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5548
УДК: 378:378.14:81
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Handlungs-_und_I.pdf449,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.