Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5547
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рєзнік, Віта Григорівна | - |
dc.contributor.author | Rieznik, Vita | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-22T07:00:21Z | - |
dc.date.available | 2021-01-22T07:00:21Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-30 | - |
dc.identifier.citation | Рєзнік В.Г. Навчальні стратегії у процесі опанування студентами іншомовної комунікативної компетенції / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту: Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 30 жовтня 2020 р.). – Біла Церква, 2020. – С. 9–11. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378:80:34:001(063) | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5547 | - |
dc.description | The article reveals the concept of learning strategies, analyzes their impact on the process of mastering by students of foreign language communicative competence. It is proved that mastering learning strategies, the ability to plan their own learning and evaluate their achievements contribute to the development of positive learning motivation in students. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття навчальні стратегії, проаналізовано їхній вплив на процес опанування студентами іншомовної комунікативної компетенції. Доведено, що володіння стратегіями навчання, здатність планувати власне навчання та оцінювати свої досягнення сприяють розвитку позитивної навчальної мотивації у студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ | uk_UA |
dc.subject | навчальні стратегії | uk_UA |
dc.subject | learning strategies | uk_UA |
dc.subject | умова-дія | uk_UA |
dc.subject | condition-action | uk_UA |
dc.subject | метакогнітивні, когнітивні та соціоафективні стратегії, | uk_UA |
dc.subject | metacognitive, cognitive and socio-affective strategies | uk_UA |
dc.subject | автономне навчання | uk_UA |
dc.subject | autonomous learning | uk_UA |
dc.title | Навчальні стратегії у процесі опанування студентами іншомовної комунікативної компетенції | uk_UA |
dc.title.alternative | Learning strategies in the process of mastering foreign language communicative competence by students | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:81’243 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Navchalni_strate.pdf | 715,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.