Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5547
Title: Навчальні стратегії у процесі опанування студентами іншомовної комунікативної компетенції
Other Titles: Learning strategies in the process of mastering foreign language communicative competence by students
Authors: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Keywords: навчальні стратегії;learning strategies;умова-дія;condition-action;метакогнітивні, когнітивні та соціоафективні стратегії,;metacognitive, cognitive and socio-affective strategies;автономне навчання;autonomous learning
Issue Date: 30-Oct-2020
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Рєзнік В.Г. Навчальні стратегії у процесі опанування студентами іншомовної комунікативної компетенції / В.Г. Рєзнік // Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту: Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 30 жовтня 2020 р.). – Біла Церква, 2020. – С. 9–11.
Abstract: У статті розкрито поняття навчальні стратегії, проаналізовано їхній вплив на процес опанування студентами іншомовної комунікативної компетенції. Доведено, що володіння стратегіями навчання, здатність планувати власне навчання та оцінювати свої досягнення сприяють розвитку позитивної навчальної мотивації у студентів.
Description: The article reveals the concept of learning strategies, analyzes their impact on the process of mastering by students of foreign language communicative competence. It is proved that mastering learning strategies, the ability to plan their own learning and evaluate their achievements contribute to the development of positive learning motivation in students.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5547
metadata.dc.identifier.udc: 378.147:81’243
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navchalni_strate.pdf715,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.