Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчук, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorMarchuk, Volodymyr-
dc.contributor.authorСтаднік, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorStadnik, Nadiya-
dc.date.accessioned2018-04-11T07:31:34Z-
dc.date.available2018-04-11T07:31:34Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.issn2518-7813-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/548-
dc.descriptionМарчук В. В. Сутнісні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / В. В. Марчук, Н. В. Стаднік // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер.Педагогічні науки: зб. наук. праць. – Миколаїв, 2018. – №1(60). – С. 183 -187.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутнісні характеристики ціннісних орієнтацій студентів, що полягають у їх зумовленості особливостями суспільних відносин, орієнтацією на соціальні цінності та соціально схва­лювану поведінку, вміннями самостійно ухвалювати рішення та нести відповідальність за їх наслідки. З'ясовано, що ціннісні орієнтації студента є структурним утворенням, яке містить суіупність взаємо­пов’язаних компонентів, зміст яких співвідноситься з певної cферою цілісної особистості (когнітивною, емоційно-ціннісною, діяльністю) й передбачає становлення студента не лише як соціально розвиненої особистості, а й відповідального, висококваліфікованого майбутнього фахівця. The article deals with the context descriptions of the students' value orientations, that consist in its condition­ ality by the features of public relations, orientation on social values and socially approved behavior, abilities to make decision independently and bear responsibility for its consequences. It is found out, that students’ value ori­entations are structural formation, that contains totality of components, maintenance of that is correlated with certain spheres of integral personality (cognitive, emotionally-valued, activity) and envisages becoming of student not only as the socially developed personality but also as responsible, highly qualified future specialist. It is known, that insufficient in the light of modem presentations is understanding of consciousness as to the product of matter development, function of brain, generation of the society. More expedient to count consciousness as a goal result in the individual of eterogeneous determination is a combination of natural and society beginning which need balancing of own co-operation. Pressure of external circumstances of that environment which a man belongs to is traced in this process. In turn, within the framework of people society frame functioning is an environment with which it regulates the mutual relations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтації студентівuk_UA
dc.subjectstudents' value orientationsuk_UA
dc.subjectсоціальні нормиuk_UA
dc.subjectsocial normsuk_UA
dc.subjectсуспільні відносиниuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleСутнісні характеристики ціннісних орієнтацій студентівuk_UA
dc.title.alternativeEssence characteristics of the students' value orientationsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc316.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sutnisni_kharakt.pdf374,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.