Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСатир, Лариса Михайлівна-
dc.contributor.authorSatyr, Larysa-
dc.contributor.authorКепко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorKepko, Valentyna-
dc.contributor.authorСтаднік, Леонід Іванович-
dc.contributor.authorStadnik, Leonid-
dc.date.accessioned2020-12-21T13:41:26Z-
dc.date.available2020-12-21T13:41:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationCатир Л.М.Товарознавча експертиза під час організації торгівлі борошняними кондитерськими виробами: аналіз і перспективи / Л.М. Cатир, В.М. Кепко, Л.М. Стаднік // Інтелект ХХІ. - 2020. - Вип. 4. - С. 41-47.uk_UA
dc.identifier.issn(print): 2415-8801-
dc.identifier.issn(online): 2707-6164-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5394-
dc.descriptionThe confectionery market is a complex market of highly competitive products where the key role plays price-quality correlation. The efficiency of the confectionery market is determined by the growing demand of the population for confectionery products and the competitive potential of producers, which indicates the necessity for innovative development. It is established that confectionery products are a group of food products of a wide range which differ significantly in price, composition and consumptive characteristics. About half of the confectionery market in Ukraine is flour confectionery products (FCP). They make use in stable demand, price affordability, etc. The article examines the key principles of in trade organization in flour confectionery products based on the sale of products with innovative composition, particularly enriched with physiologically functional ingredients. The analysis of the Ukrainian confectionery market structure in Bila Tserkva city has been carried out and the specifics of forming the range of confectionery products on the basis of commodity expertise have been researched. It has been noted that trade organization in confectionery products is facing a range of problems that depends on the specifics of this industry. It should be noted that respondents, along with such traditional consumer properties as organoleptic characteristics, noted the high importance for them of nutritional value and caloric content of products. The cost of FCP was noted as a less significant characteristic. The results of the survey show a fairly high level of literacy of the respondents regarding the composition of FCP and their importance in nutrition. To study the issue about formation the principles of commercial activity realization in the system of trade organization on the basis of commodity research of confectionery products, the structure of the confectionery product market in Bila Tserkva has been analyzed. It is summarized that the trade in flour confectionery products should be based on solving key problems of entrepreneurial activity in the confectionery industry, particularly: monopolization of production, complexity of formation the process of confectionery production value, dependence on imported raw materials and risks associated with the sale of short-term storage products.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено ключові принципи підприємницької діяльності в системі організації торгівлі борошняними кондитерськими виробами на основі реалізації продукції з інноваційним складом, зокрема збагачених фізіологічно функціональними інгредієнтами, дано специфіку формування асортименту кондитерських виробів на основі проведення товарознавчої експертизи. Установлено, що кондитерські вироби становлять групу харчових продуктів широкого асортименту, що значно різняться між собою за ціною, складом і споживчими характеристиками, та указано, що сьогодні торгівля кондитерськими виробами зіштовхується з низкою проблем, які залежать від специфіки даної галузі. Визначено ключові проблеми підприємницької діяльності в системі організації торгівлі кондитерськими виробами. Для аналізу організації торгівлі на основі проведення товарознавчої експертизи кондитерських виробів проаналізовано структуру ринку кондитерських виробів у м. Біла Церква. Резюмовано, що політика організації торгівлі борошняними кондитерськими виробами повинна ґрунтуватися на основі розв’язання ключових проблем підприємницької діяльності у кондитерській галузі, пов’язаних, зокрема, з монополізацією виробництва, складністю процесу формування вартості кондитерської продукції, залежністю від імпортної сировини та ризиками, що пов’язані з реалізацією продукції нетривалого зберігання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтоварознавствоuk_UA
dc.subjectcommodity researchuk_UA
dc.subjectекспертиза виробуuk_UA
dc.subjectexpertiseuk_UA
dc.subjectкондитерський вирібuk_UA
dc.subjectconfectionery productuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectорганізація торгівліuk_UA
dc.subjecttrade organizationuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectentrepreneurshipuk_UA
dc.titleТоварознавча експертиза під час організації торгівлі борошняними кондитерськими виробами: аналіз і перспективиuk_UA
dc.title.alternativeThe commodity expertise at the trade organization flour and confectionery products: analysis and prospectsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc334.021uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tovaroznavcha_ekspertyza.pdf580,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.