Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5381
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погорелая, Светлана Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Pohorila, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Тимчук, Инна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Timchuk, Inna | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T20:31:15Z | - |
dc.date.available | 2020-12-16T20:31:15Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Погорелая С.Г. Методологические основы подготовки будущих магистров непедагогических вузов к профессионально-педагогической деятельности / С.Г.Погорелая, И.М. Тимчук // Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and eu countries: International scientific and practical conference (Maria Curie-Sklodowska University, September 25-26, 2020) .- Lublin, 2020 .- Part 2 .- Р. 79-82. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-588-80-8-2.20 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-9934-588-80-8 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5381 | - |
dc.description | To look at the problem of professional and pedagogical training of maybut master students from other non-pedagogical master classes; The methodology for such training is designated: special-organization, communication, contextual. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассматривается проблема профессионально-педагогической подготовки будущих магистров в высших непедагогических учебных заведениях; определены методологические подходы такой подготовки: личностно-ориентированный, коммуникативный, контекстный. Розглядається проблема професійно-педагогічної підготовки майбутніх магістрів у вищих непедагогічних навчальних закладах; визначено методологічні підходи такої підготовки: особистісно-орієнтований, комунікативний, контекстний. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | Maria Curie-Sklodowska University | uk_UA |
dc.subject | профессионально-педагогическая подготовка | uk_UA |
dc.subject | professional and pedagogical training | uk_UA |
dc.subject | магистр | uk_UA |
dc.subject | master | uk_UA |
dc.subject | методологический подход | uk_UA |
dc.subject | methodological training | uk_UA |
dc.subject | личностно-ориентированный подход | uk_UA |
dc.subject | special education training | uk_UA |
dc.subject | коммуникативный подход | uk_UA |
dc.subject | communal training | uk_UA |
dc.subject | професіонально-педагогічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | методологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | комунікативний підхід | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.title | Методологические основы подготовки будущих магистров непедагогических вузов к профессионально-педагогической деятельности | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological basis of preparation of future masters of non-pedagogical universities for professional-pedagogical activities | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378 22 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.30525/978-9934-588-80-8-2.20 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metodolohycheskye_osnovy.pdf | 750,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.