Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофимчук, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorTrofymchuk, Mikhaylo-
dc.date.accessioned2020-02-14T11:41:20Z-
dc.date.available2020-02-14T11:41:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТрофимчук М.І. Роль соціальних мереж в електронній комерції / М.І. Трофимчук // Аграрна освіта та наука:досягнення, роль, фактори росту. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, публічного управління в Україні та світі. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Білоцерківський НАУ, 31 жовтня 2019. - Біла Церква, 2019. - С.86-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4253-
dc.descriptionSocial commerce is a relatively new area of ​​business in which salespeople use social networks as their operating environment. The most popular social networks are becoming more commercial, and the most powerful e-commerce platforms are becoming more social. Members of social networks create groups users by interest and are constantly saturated with content to earn money from advertising or direct sales of goods, participation in affiliate programs, and value growth for the groups themselves.uk_UA
dc.description.abstractСоціальна комерція відносно нова сфера комерційної діяльності, в якій продавці використовують в якості середовища функціонування соціальні мережі. Найбільш популярні соціальні мережі стають все більш комерційними, а найбільш потужні платформи електронної комерції стають все більш соціальними. Учасники соціальних мереж створюють групи користувачів за інтересами і постійно насичують контентом з метою заробітку на рекламі або безпосередньому продажі товарів, участі у партнерських програмах і росту вартості самих груп.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectІнтернет-магазинuk_UA
dc.subjectInternet-shopuk_UA
dc.subjectсоціальна комерціяuk_UA
dc.subjectsocial commerceuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectелектронний ринокuk_UA
dc.subjectelectronic marketuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.titleРоль соціальних мереж в електронній комерціїuk_UA
dc.title.alternativeThe role of social networks in e-commerceuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc681.3:339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_socialnyx.pdf283,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.