Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4141
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бровко, Наталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Brovko, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T21:18:45Z | - |
dc.date.available | 2020-02-10T21:18:45Z | - |
dc.date.issued | 2019-06 | - |
dc.identifier.citation | Бровко Н. І. Особливості освітньої політики Європейського Союзу та її вплив на формування правосвідомості особистості / Н. І. Бровко // Актуальні питання розвитку правової держави в умовах сучасного становлення громадянського суспільства в Україні : Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (ГО «Асоціація аспірантів-юристів», 14‒15 червня 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 8‒10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4141 | - |
dc.description | The article considers the peculiarities of the educational policy of a number of European countries and identifies their positive and negative tendencies. The features of the Bologna Process in Belgium, Germany, Macedonia, Croatia, Slovenia are considered. It is stated that positive European experience in the educational sphere should be introduced into national education systems. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості освітньої політики ряду європейських країн та визначено їх позитивні та негативні тенденції. Розглянуто особливості Болонського процесу в Бельгії, Німеччині, Македонії, Хорватії, Словенії. Зазначено, що у національні освітні системи варто впроваджувати позитивний європейський досвід в освітній сфері. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Асоціація аспірантів-юристів | uk_UA |
dc.subject | формування правосвідомості особистості | uk_UA |
dc.subject | гармонізація законодавства | uk_UA |
dc.subject | освітня політика ЄС | uk_UA |
dc.subject | Болонський процес | uk_UA |
dc.subject | розвиток європейського освітнього простору | uk_UA |
dc.subject | formation of personality consciousness | uk_UA |
dc.subject | harmonization of legislation | uk_UA |
dc.subject | EU educational policy | uk_UA |
dc.subject | Bologna process | uk_UA |
dc.subject | development of the European educational space | uk_UA |
dc.title | Особливості освітньої політики Європейського Союзу та її вплив на формування правосвідомості особистості | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of the European Union educational policy and its influence on the formation of personality consciousness | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 340.12 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_osvitn.pdf | 37,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.