Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБровко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorBrovko, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-02-10T21:18:45Z-
dc.date.available2020-02-10T21:18:45Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.citationБровко Н. І. Особливості освітньої політики Європейського Союзу та її вплив на формування правосвідомості особистості / Н. І. Бровко // Актуальні питання розвитку правової держави в умовах сучасного становлення громадянського суспільства в Україні : Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (ГО «Асоціація аспірантів-юристів», 14‒15 червня 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 8‒10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4141-
dc.descriptionThe article considers the peculiarities of the educational policy of a number of European countries and identifies their positive and negative tendencies. The features of the Bologna Process in Belgium, Germany, Macedonia, Croatia, Slovenia are considered. It is stated that positive European experience in the educational sphere should be introduced into national education systems.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості освітньої політики ряду європейських країн та визначено їх позитивні та негативні тенденції. Розглянуто особливості Болонського процесу в Бельгії, Німеччині, Македонії, Хорватії, Словенії. Зазначено, що у національні освітні системи варто впроваджувати позитивний європейський досвід в освітній сфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАсоціація аспірантів-юристівuk_UA
dc.subjectформування правосвідомості особистостіuk_UA
dc.subjectгармонізація законодавстваuk_UA
dc.subjectосвітня політика ЄСuk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectрозвиток європейського освітнього просторуuk_UA
dc.subjectformation of personality consciousnessuk_UA
dc.subjectharmonization of legislationuk_UA
dc.subjectEU educational policyuk_UA
dc.subjectBologna processuk_UA
dc.subjectdevelopment of the European educational spaceuk_UA
dc.titleОсобливості освітньої політики Європейського Союзу та її вплив на формування правосвідомості особистостіuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the European Union educational policy and its influence on the formation of personality consciousnessuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc340.12uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_osvitn.pdf37,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.