Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorDemchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-01-19T19:20:12Z-
dc.date.available2020-01-19T19:20:12Z-
dc.date.issued2017-05-18-
dc.identifier.citationДемченко Н.С. Експресивні засоби рекламного тексту / Н.С. Демченко // Наукові пошуки молоді у третьому тисячолітті: матеріали науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і докторантів (БНАУ, 18 та 23 травня 2017р.). – Біла Церква, 2017. – Ч. 3. – С. 52-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3673-
dc.descriptionNowadays, advertising is a constant companion in our lives. The rapid development of the advertising industry has become one of the most striking phenomena of the socio-cultural reality of the last decade. Due to the increasing influence of the language of advertising on society, many researchers have begun to pay attention to communicative, linguistic, stylistic and other features of advertising texts. Advertising uses a wide range of stylistic means to have many effects on people .uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі реклама є постійним супутником нашого життя. Стрімкий розвиток рекламної індустрії став одним з найбільш яскравих явищ соціокультурної дійсності останнього десятиліття. Внаслідок зростаючого впливу мови реклами на суспільство багато дослідників почали звертати увагу на комунікативні, лінгвістичні, стилістичні та інші особливості рекламних текстів. Реклама використовує широкий спектр художніх засобів на всіх рівнях мови, що дозволяє досягти інтенсивного концентрованого впливу на людину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectстилістичні засоби, рекламний текст, анафора, метафора, гіперболаuk_UA
dc.subjectstylistic means, advertising text, anaphora, metaphor, hyperboleuk_UA
dc.titleЕкспресивні засоби рекламного текстуuk_UA
dc.title.alternativeExpressive means of advertising languageuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc811.111uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ekspresyvni_zasoby.pdf461,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.