Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3512
Title: Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей
Other Titles: The Immersion Method as one of the forming means of the sociocultural competence of students in the language specialties
Authors: Рейда, Ольга Андріївна
Rejda, Olga
Keywords: занурення;сугестопедія;інтенсивний метод навчання;модель тривалого навчання;соціокультурна компетенція;комунікативна компетенція;immersion;suggestopedia;intensive teaching method;model of long-term learning;socio-cultural competence;communicative competence
Issue Date: Oct-2019
Publisher: БНАУ
Citation: Рейда О.А. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей / О.А. Рейда // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.: «Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Інноваційні психолого-педагогічні та лінгвістичні засади аграрної науки в умовах міжкультурної комунікації» (БНАУ, 31 жовтня 2019 року.). – Біла Церква, 2019. – С. 27-29.
Abstract: Тези присвячені вивченню методу занурення як засобу формування та розвитку соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей. Наголошується, що даний метод не лише є прикладом інтенсивного навчання з використанням сугестивного підходу, також ефективно впливає на формування і розвиток соціокультурної компетенції студентів.
Description: Theses are devoted to the study of the immersion method as a means of formation and development of sociocultural competence of students of linguistic specialties. It is emphasized that this method is not only an example of intensive teaching using a suggestive approach, it also effectively influences the formation and development of students' socio-cultural competence.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3512
metadata.dc.identifier.udc: 37.091.33-045.36:81
Appears in Collections:Інші публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metod_zanurennya_y.pdf384,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.